Tytuł/stanowisko: Inspektor Do spraw: organizacyjnych, w Wydziale Organizacyjno-Prawnym, nr 97145
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu Dołącz do nas jako: Inspektor Do spraw: organizacyjnych, w Wydziale Organizacyjno-Prawnym
Informacje o ofercie
Wymiar etatu: 1
Nabór zdalny
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
• Przyjmuje skargi i wnioski, petycje, załatwia skargi i wnioski, petycje, prowadzeni ich rejestr, przekazuje do załatwienia wg właściwości, sporządza sprawozdania ze sposobu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków, petycji, współpracuje z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Regionalnej Dyrekcji w celu redagowania odpowiedzi na pytania obywateli i instytucji w zakresie należącym do właściwości Regionalnej Dyrekcji,
• Prowadzi pod nadzorem sprawy związane z funkcjonowaniem i organizacją Regionalnej Dyrekcji, opracowuje i przekazuje do właściwych organów sprawozdania z działalności we współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Regionalnej Dyrekcji, opłaty za odpady, uzyskuje pozwolenia, składa roczne sprawozdania o wytwarzanych odpadach i gospodarowaniu odpadami, itp.
• Zamieszcza w BIP Regionalnej Dyrekcji obwieszczenia i zawiadomienia Regionalnego Dyrektora (jako organu) oraz publikuje dane, dokumenty i rejestry dotyczące środowiska i jego ochrony na wniosek komórek organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji
• Powadzei publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie w elektronicznym systemie internetowym Ekoportalu, a w szczególności: sprawdza poprawność wypełniania kart przed publikacją, zatwierdza karty do publikacji, prowadzi bieżącą weryfikację danych w wykazie Ekoportal, przekazuje informację zwrotną po opublikowaniu autorom kart.
• Prowadzi rejestr wszystkich porozumień zawieranych w Regionalnej Dyrekcji.
• Koordynuje sprawy w zakresie współpracy z uczelniami oraz innymi instytucjami propagującymi ochronę środowiska
• Prowadzi pod nadzorem sprawy związane z kontrolami zewnętrznymi przeprowadzanymi w Regionalnej Dyrekcji, ewidencjonuje wnioski pokontrolne, przygotowuje odpowiedzi na zalecenia pokontrolne, ocenia realizację zaleceń pokontrolnych oraz prowadzeni księgi kontroli zewnętrznych
• Opracowuje materiały, przemówienia i prezentacje na wystąpienia okolicznościowe dla Regionalnego Dyrektora lub Zastępcy Regionalnego Dyrektora
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: wielkopolskieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
• Wykształcenie: średnie
• Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
• Umiejętność komunikacji,
• Umiejętność współpracy,
• Posiadanie obywatelstwa polskiego
• Korzystanie z pełni praw publicznych
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
• Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy w administracji publicznej
• Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
• Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
• Znajomość ustaw i przepisów z zakresu ochrony środowiska,
• Znajomość KPA,
• Znajomość instrukcji kancelaryjnej.
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
• CV i list motywacyjny
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
• Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe):
• Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do 26 kwietnia 2022
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 97145"
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Benefity
- Ruchomy czas pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Trzynasta pensja
- Dodatek za wysługę lat.
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- Budynek wyposażony w windę osobową,
- Siedziba urzędu mieści się na XI - XIII piętrze budynku,
- Występuje stres związany z obsługą klientów zewnętrznych tj. obywateli, przedstawicieli przedsiębiorstw i inwestorów, osób zaangażowanych w konflikty społeczne, dotyczące realizowanych inwestycji,
- Zagrożenie korupcją,
- Presja czasu ze względu na dużą liczbę prowadzonych spraw i konieczność dotrzymania terminów wynikających z przepisów prawa, uwzględnienie interesu klientów ubiegających się o dofinansowanie z funduszy UE
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
- Administrator danych i kontakt do niego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań
- Kontakt do inspektora ochrony danych: 61 628-12-61, e-mail: iod.poznan@rdos.gov.pl,
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: -
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Monika Bartkowska
- Telefon: 616396400
- e-mail: sekretariat.poznan@rdos.gov.pl
- Adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, Poznań, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79
- Pierwsza publikacja:
- 16.04.2022 00:03 Michał Słabicki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Monika Bartkowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Inspektor Do spraw: organizacyjnych, w Wydziale Organizacyjno-Prawnym | 1.0 | 16.04.2022 00:03 Michał Słabicki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP