W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: specjalista Do spraw: weryfikacji poprawności wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w Wydziale Ocen Oddziaływania na Środowisko 89772

Liczba stanowisk: 1 Wymiar etatu: 1

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 02-01-2022

Informacje o ofercie

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
 
Warunki pracy
 

- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

– Budynek wyposażony w windę osobową,

– Siedziba urzędu mieści się na XI - XIII piętrze budynku ,

- Dostępność światła dziennego oraz sztucznego,

- Zagrożenie korupcją,

-  permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa),

- presja czasu ze względu na dużą liczbę prowadzonych spraw i konieczność dotrzymania terminów wynikających z przepisów prawa, uwzględnienie interesu klientów ubiegających się o dofinansowanie z funduszy UE,

- stres związany z kontaktami z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi

Zakres obowiązków

  • weryfikacja decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydawanych przez inne organy oraz realizacja pozostałych uprawnień z art. 76 ustawy ooś oraz przygotowywanie stosownych wystąpień do odpowiednich organów i sądów,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach nadzwyczajnych w sprawach z zakresu Wydziału Ocen Oddziaływania na Środowisko,
  • koordynacja pod względem prawnym i proceduralnym działań Wydziału Ocen Oddziaływania na Środowisko we współpracy z kierownikami oddziałów i radcami prawnymi urzędu.
  • redagowanie zbiorczych opinii i stanowisk z Wydziału Ocen Oddziaływania na Środowisko do dokumentów rządowych i projektów aktów normatywnych inicjowanych przez naczelne i centralne organy administracji rządowej,
  • uczestniczenie w przygotowywaniu opinii, stanowisk i sprawozdań przez Wydział,
  • współpraca z pełnomocnikiem ds. zamówień publicznych i przygotowanie niezbędnej dokumentacji w sprawach zamówień publicznych realizowanych w Wydziale Ocen Oddziaływania na Środowisko,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: wielkopolskie
Poznań ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego w szczególności nadzwyczajnych trybów w postepowaniu administracyjnym,
  • umiejętności komunikowania się i pracy w zespole,
  • umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • asertywność i kreatywność,
  • umiejętność obsługi komputera (Windows),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe podyplomowe z zakresu ochrony środowiska,
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze ochrony środowiska lub administracji lub środowiska prawnego,
  • kursy i szkolenia z zakresu ochrony środowiska, prawa, administracji,
  • znajmość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji,
  • znajomość ustaw:  O udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,  Prawo ochrony środowiska, oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
  • znajomość Dyrektywy Rady w sprawie oceny skutków wywieranych przez niektóre przedsięwzięcia publiczne i prywatne na środowisko naturalne,
  • dobra organizacja pracy własnej,

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kursy i szkolenia z zakresu ochrony środowiska, prawa, administracji,

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Trzynasta pensja
  • Dodatek za wysługę lat

Aplikuj

do 2 stycznia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 89772"
na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
Poznań

ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
616396400
lub mailowego na adres: sekretariat.poznan@rdos.gov.pl
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.01.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Przetwarzanie danych osobowych
 
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 61 628-12-61, e-mail: iod.poznan@rdos.gov.pl,
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: -
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.12.2021 11:30 Monika Bartkowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Bartkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
specjalista Do spraw: weryfikacji poprawności wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 89772 1.0 27.12.2021 11:30 Monika Bartkowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}