Dostawa mebli biurowych w okresie 12 miesięcy
31.05.2019
W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii zaprasza do składania ofert na sukcesywną dostawę mebli biurowych w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Informacje o ofercie
Oferty, w języku polskim, należy składać w formie wypełnionego Formularza dołączonego do niniejszego zapytania ofertowego, w terminie do końca dnia 9.06.2019 r. drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariatBA.mpit@mpit.gov.pl
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
- Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
- Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- Zamawiający oczekuje zaoferowania asortymentu zgodnego z parametrami określonymi w specyfikacji,
- W ramach oferty Zamawiający prosi o przedstawienie palety kolorystycznej asortymentu (krzesła odcienie szarości i czerni, pozostałe meble - buk).
- Dostawy
- Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiotowy asortyment sukcesywnie w terminie ustalonym z Zamawiającym, w ilościach wskazanych przez Zamawiającego;
- Dostawy loko-magazyn;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów oraz dokonania zamiany ilościowej w stosunku do ich pierwotnej ilości;
- Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych warunków zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3-dniowym wyprzedzeniem.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
- Okres związania ofertą – 30 dni od upływu terminu złożenia oferty.
- Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za przedmiot zamówienia.
Materiały
SOPZBA_SOPZ_meble_20190531.doc 1.47MB Formularz ofertowy
BA_Formularz_ofertowy_MEBLE_20190531.doc 0.05MB Formularz asortymentowo-cenowy
BA_formularz_asortymentowo-cenowy_meble_20190531xls.xls 0.03MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 31.05.2019 16:07 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Szymon Gadoś
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostawa mebli biurowych w okresie 12 miesięcy | 1.0 | 31.05.2019 16:07 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP