Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie usług obejmujących nasadzenia, utrzymanie i pielęgnację zieleni oraz realizację prac porządkowych w Ministerstwe Rozwoju i Technologii.
27.05.2022
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie Ministerstwa Rozwoju i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie prac obejmujących:
- usługi utrzymania i cyklicznej pielęgnacji roślin wraz z dostawą niezbędnych materiałów - wewnątrz budynku,
- usługi utrzymania i cyklicznej pielęgnacji roślin/terenów zielonych wraz z dostawą niezbędnych materiałów w okresie: marzec-październik - prace na terenie zewnętrznym,
- okresowe i dodatkowe prace na terenie zewnętrznym w zakresie:
- uzupełniających nasadzeń bylin i roślin kwitnących oraz usuwania ich po okresie kwitnienia – na terenie zewnętrznym,
- uzupełniających albo zamiennych nasadzeń drzew i krzewów - na terenie zewnętrznym ,
- okresowych prac porządkowych związanych z usunięciem obumarłych drzew lub krzewów – na terenie zewnętrznym,
- okresowych prac porządkowych związanych z przesadzaniem roślin ozdobnych – wewnątrz budynku,
- dodatkowych nasadzeń roślin ozdobnych wewnętrznych,
- dodatkowych nasadzeń roślin ozdobnych (jednorocznych) zewnętrznych,
- dodatkowych nasadzeń roślin ozdobnych (wieloletnich) zewnętrznych,
- utrzymania i cyklicznej pielęgnacji roślin ozdobnych wewnętrznych - w przypadku dokonania dodatkowych nasadzeń,
- utrzymania i cyklicznej pielęgnacji roślin ozdobnych (jednorocznych) zewnętrznych - w przypadku dokonania dodatkowych nasadzeń,
- utrzymania i cyklicznej pielęgnacji roślin ozdobnych (wieloletnich) zewnętrznych - w przypadku dokonania dodatkowych nasadzeń,
- dostawa i pielęgnacja w okresie Świąt (grudzień-styczeń) roślin/iglaków do wnętrza budynku,
- dostawa i pielęgnacja w okresie Świąt (grudzień-styczeń) roślin/iglaków na zewnątrz budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazujący: rodzaj prac, miejsce prac, zakres prac, częstotliwość prac, gatunek i liczbę roślin objętych zakresem prac, a także powierzchnię całkowitą terenów i liczbę donic wraz z roślinami przewidzianymi do utrzymania i pielęgnacji, a ponadto szacunkową liczbę planowanych dodatkowych prac – stanowi załącznik do zaproszenia.
II. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
Lp Kryterium Znaczenie w %
1 Cena (C) 60
2 Doświadczenie oferenta w zakresie wykonywania usług dotyczących nasadzeń i pielęgnacji zieleni (DW) 20
3 Doświadczenie osoby wykonującej prace ogrodnicze (DO) 20
RAZEM 100
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:
Lp = C + DW + DO,
gdzie:
1) Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
2) C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena, C=Cmin/Cwn x60, gdzie:
Cmin - cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena badanej oferty
3) DW - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – doświadczenie Wykonawcy.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium doświadczenie Wykonawcy za każdą pracę, w zakresie określonym w punkcie 4 ust. 1, wg poniższej punktacji:
- 4 lub więcej prac – 20 pkt
- 3 prace – 10 pkt
- 2 prace – 0 pkt
Punkty będą przyznawane na podstawie informacji umieszczonych przez Wykonawcę w formularzu, z uwzględnieniem konieczności wykazania spełniania warunków sformułowanych w pkt 4 ust.1.
Oferty, w których nie wykazano spełnienia minimalnego warunku oraz nie udokumentowano deklarowanego doświadczenia – nie będą brane pod uwagę.
4) DO – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – doświadczenie osoby wykonującej prace ogrodnicze.
Zamawiający przyzna punkty Wykonawcy w kryterium - doświadczenie osoby wykonującej prace ogrodnicze - w zakresie określonym w punkcie 4 ust. 2, wg poniższej punktacji:
- 4 lub więcej lat doświadczenia - 20 pkt
- 3 lata doświadczenia – 10 pkt
- 2 lata doświadczenia – 0 pkt
Punkty będą przyznawane na podstawie informacji umieszczonych przez Wykonawcę w formularzu, z uwzględnieniem konieczności wykazania spełniania warunków sformułowanych w pkt 4 ust. 2.
Oferty, w których nie wykazano spełnienia minimalnego warunku oraz nie udokumentowano deklarowanego doświadczenia – nie będą brane pod uwagę.
III. Warunki udziału
Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy:
- którzy posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie w zakresie usług dotyczących nasadzeń i pielęgnacji zieleni - w tym w ciągu 3 lat przed terminem złożenia oferty zrealizowali minimum 2 prace polegające na wykonaniu nasadzeń i pielęgnacji roślinności w ramach odrębnych umów/zleceń.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca do oferty musi dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac: referencje, protokoły odbioru, itp. z ostatnich 3 lat. Informacja o liczbie wykonanych prac musi być przedstawiona w formularzu ofertowym; - którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – w tym co najmniej jedną osobą mającą doświadczenie przy wykonywaniu prac ogrodniczych (minimum 2 lata).
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą przewidzianą do pielęgnacji zieleni (ogrodnik) posiadającą doświadczenie w pielęgnacji zieleni minimum 2 lata – poprzez przedłożenie umów, zakresów obowiązków, itp. Informacja o liczbie lat doświadczenia musi być przedstawiona w formularzu ofertowym;\\ - którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym;
- którzy udzielą gwarancji na wykonane prace na okres 12 miesięcy,
- w stosunku do których nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)*.
IV. Warunki finansowe rozliczeń i płatności
- Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
- Wynagrodzenie będzie płatne sukcesywnie po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia;
- Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez przedstawiciela zamawiającego bez zastrzeżeń;
- Zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego - w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
- Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
V. Dodatkowe informacje
- Zmawiający przewiduje zorganizowanie spotkania/wizji lokalnej w celu umożliwienia zapoznania się z miejscem wykonywania prac. Spotkanie/wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 01.06.2022 r. o godz. 10:00 na terenie nieruchomości Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Osoby, które przybędą na wizję lokalną (wejście od Pl. Trzech Krzyży 3/5 – recepcja) zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości.
- Zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny;
- Umowy zawierane są z wykorzystaniem wzorów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii;
- Przy ocenie ofert pod uwagę będą brane tylko oferty, w których wycenione zostały wszystkie rodzaje prac. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą. Wykonawca wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia obowiązany będzie przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
- Oferty przesłane po terminie oraz oferty, w których nie wykazano spełnienia minimalnych warunków oraz nie udokumentowano deklarowanych doświadczeń – nie będą brane pod uwagę.
- Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego w sprawie zapytania ofertowego:
Barbara Winiarz, e-mail: Barbara.Winiarz@mrit.gov.pl
VI. Sposób przygotowania i termin składania ofert
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy oraz dokumenty w formie skanu należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie do dnia 17.06.2022 r.
Załączniki:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
2) kosztorys ofertowy,
3) formularz ofertowy.
* zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Materiały
Szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_2022-2023Szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_2022-2023.docx 0.04MB Kosztorys_ofertowy_zieleń_2022-20231
Kosztorys_ofertowy_zieleń_2022-20231.xlsx 0.02MB Formularz_ofertowy2022docx
Formularz_ofertowy2022docx.docx 0.04MB Notatka_służbowa_2022
Notatka_służbowa_2022.doc 0.05MB
- Pierwsza publikacja:
- 27.05.2022 16:13 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Jabłońska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie usług obejmujących nasadzenia, utrzymanie i pielęgnację zieleni oraz realizację prac porządkowych w Ministerstwe Rozwoju i Technologii. | 1.0 | 27.05.2022 16:13 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP