W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Świadczenie usługi monitoringu mediów (prasy, radia, telewizji i Internetu) w formie elektronicznej

30.12.2019

Uprzejmie informujemy, że Departament Komunikacji Ministerstwa Rozwoju poszukuje dostarczyciela usługi codziennego monitoringu mediów (prasy, radia, telewizji i Internetu) w formie elektronicznej z zakresu działalności Ministerstwa.

Sposób przekazania

Oferta powinna być przygotowana na formularzu ofertowym wraz z kompletem wymaganych dokumentów przesłaną pocztą elektroniczną na dwa adresy: monika.wackowska-kabaczynska@mpit.gov.pl oraz internet@mpit.gov.pl do dnia 10 stycznia 2019 r. do godziny 12.00.

W temacie maila proszę wpisać „Monitoring mediów 2020”. 

Przesłane w ten sposób dokumenty powinny zostać podpisane przez Wykonawcę lub przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, a następnie zeskanowane w sposób zapewniający ich pełną czytelność.

Terminy

  1. Termin wykonania – od  1 lutego 2020 r. do 31 stycznia 2021 r.
  2. W ofercie proszę wskazać termin obowiązywania przesłanej oferty.  
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Dane techniczne przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na dole niniejszej strony.

Dodatkowe warunki

  1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny w trakcie jego trwania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności gdy:
    • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą; 
    • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
  2. Wykonawcom biorącym udział w postepowaniu nie przysługują z tego tytułu prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia i nie zawarcia umowy po rozstrzygnięciu ogłoszeniu wyników rozeznania bez podania przyczyny. 
  4. Zamawiający zastrzega również, że rozstrzygnięcie wyników rozeznania nie kreuje obowiązku zawarcia umowy i nie może stanowić podstaw do zaciągania zobowiązań przez wybranego Wykonawcy ani do roszczeń z jego strony względem Zamawiającego.
  5. Jeżeli informacje i dokumenty zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy wskazać, że nie mogą być one udostępniane. 
  6. W przypadku utajnienia oferty Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie trzy warunki:
    • ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mającą wartość gospodarczą;
    • nie została ujawniona do wiadomości publicznej;
    • podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
  7. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez Wykonawcę jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
  8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert sporządzonych wyłącznie w języku polskim.
  9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 
  10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  12. W celu zapewnienia porównywalności ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Wykonawcami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.
  13. Dokumenty, co do których dany Wykonawca nie dokonał uzupełnień, wyjaśnień lub doprecyzowania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą rozpatrywane.
  14. Zamawiający nie wypłaca zaliczek za realizację zadania. Płatność dokonywana jest po wykonaniu usługi.
  15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia rozeznania rynku bez jego rozstrzygnięcia w dowolnym czasie.
  16. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Cena

Oferta powinna zawierać wyszczególnienie cenowe:

  • koszt miesięczny monitoringu mediów wraz z dostępem do platformy 
  • koszt roczny całkowity brutto usługi 

Kryteria oceny ofert i wybór Wykonawcy

Zamawiający rozpatrzy oferty, które nie zostały odrzucone pod względem formalnym, na podstawie następujących kryteriów:

  • Ceny usługi: 40%
  • Funkcjonalność platformy, na której będą zamieszczane materiały i narzędzia umożliwiającego generowania newslettera: 60%

Zamawiający oceni oferty, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert. Przyjmie przy tym zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

Cena brutto oferty najtańszej

---------------------------------------   x 40 = liczba punktów

Cena brutto oferty badanej

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

Podczas wyboru Wykonawcy Zamawiający przyzna punkty za kryterium „Funkcjonalność platformy, na której będą zamieszczane materiały i narzędzia umożliwiającego generowania newslettera” za następujące elementy:

Ocena platformy internetowej (do 30 pkt):

szybkość obsługi i niski stopień skomplikowania (8 pkt)

intuicyjność i łatwość rozwiązań (8 pkt)

przejrzystość (5 pkt)

skuteczność i poprawność wyszukiwania na platformie (6 pkt)

rozwiązania graficzne – prostota i estetyka projektu (3 pkt)

Ocena narzędzia umożliwiającego codzienne generowanie newslettera (do 20 pkt):

szybkość obsługi i niski stopień skomplikowania (7 pkt)

intuicyjność i łatwość rozwiązań (7 pkt)

przejrzystość (4 pkt)

rozwiązania graficzne – prostota i estetyka projektu (2 pkt)

Ocena wersji mobilnej platformy internetowej      (do 10 pkt):

przejrzystość (6 pkt)

rozwiązania graficzne – prostota i estetyka projektu (4 pkt)

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

Załączniki do Oferty

Oferta musi być przygotowana na wzorze Formularza ofertowego i zawierać następujące załączniki:

  1. Dokumenty rejestrowe, tj. KRS lub wpis do CEIDG.
  2. Dane osoby i dokument potwierdzający jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Dostępy do wersji testowej platformy internetowej[1]. Platforma powinna zawierać poniższe elementy/parametry:
    • materiały RTV, prasowe oraz internetowe dla hasła „Ministerstwo Rozwoju” (w ramach hasła powinny być także uwzględnione materiały zawierające hasło „Minister Rozwoju”). Platforma powinna zawierać aktualnie agregowane materiały z co najmniej 2 dni;
    • narzędzie umożliwiające generowanie codziennego newslettera, o którym mowa w pkt 3.4 SOPZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przetestowania funkcjonalności generowania newslettera w trakcie oceny merytorycznej, poprzez wysyłkę newslettera na adres monika.wackowska-kabaczynska@mpit.gov.pl;
    • wersję mobilną platformy internetowej;
    • wyszukiwarkę materiałów na platformie internetowej;

Wersja testowa platformy powinna być dostępna dla Zamawiającego przez okres 15 dni od dnia złożenia oferty, celem przeprowadzenia oceny jakościowej.

Osoba do kontaktu:

Monika Waćkowska-Kabaczyńska, tel. (22) 411 98 35, Monika.Wackowska-Kabaczynska@mpit.gov.pl

 

[1] Dostęp do platformy powinien być zabezpieczony hasłem (w ofercie należy wskazać adres platformy, wraz z hasłami dostępowymi).

 

Materiały

SOPZ
DK​_Monitoring-mediow​_SOPZ​_2020​_20191230.pdf 0.08MB
Wykaz monitorowanych mediów
DK​_Monitoring-mediow​_2020​_Monitorowane​_media​_2.xls 0.07MB
Wykaz monitorowanych haseł
DK​_Monitoring-mediow​_2020​_Monitorowane​_hasla.xls 0.05MB
Formularz ofertowy
DK​_Monitoring-mediow​_2020​_Formularz​_Ofertowy.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.12.2019 15:56 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie usługi monitoringu mediów (prasy, radia, telewizji i Internetu) w formie elektronicznej 2.0 27.01.2020 10:44 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Świadczenie usługi monitoringu mediów (prasy, radia, telewizji i Internetu) w formie elektronicznej 1.0 30.12.2019 15:56 Monika Waćkowska-Kabaczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}