Zakup i wdrożenie systemu służącego do zarządzania aktualną lokalizacją składników majątku trwałego i jego inwentaryzacji
19.06.2020
W ramach procedury rozeznania rynku zapraszamy do składania ofert na zakup i wdrożenie systemu służącego do zarządzania aktualną lokalizacją składników majątku trwałego i jego inwentaryzacji na potrzeby Ministerstwa Rozwoju z siedzibą przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie.
Kod CPV:
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
72300000-8 Usługi w zakresie danych
72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej zaprasza do składania oferty na zakup i wdrożenie systemu służącego do inwentaryzacji składników majątku trwałego na potrzeby Ministerstwa Rozwoju z siedzibą przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie oraz w innych lokalizacjach będących w dyspozycji MR.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
Termin i sposób składania ofert
Oferty należy składać w formie wypełnionego Formularza ofertowego z załącznikami numer 1 i numer 2 w terminie do dnia 25.06.2020 r.
w formie pisemnej na adres:
Ministerstwo Rozwoju
Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku)
lub drogą elektroniczną na adres: SekretariatDBA@mr.gov.pl
Ofertę traktuje się jako złożoną w terminie, jeżeli zostanie dostarczona do dnia wskazanego powyżej.
Informacje dodatkowe
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
Informujemy ponadto, że Ministerstwo Rozwoju zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie ( w załączeniu IPU).
Osoby wskazane do kontaktu:
Grażyna Więch – Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej, tel.(22) 411 92 66, e-mail: grażyna.wiech@mr.gov.pl,
Aneta Bącławek – Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej, tel. (22) 411 93 72, e-mail: aneta.baclawek@mr.gov.pl.
Renata Wilewska –Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej , tel. (22) 411 92 43, e-mail: renata.wilewska@mr.gov.pl.
Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.Cena za zakup i wdrożenie systemu służącego do zarządzania aktualną lokalizacją składników majątku trwałego i jego inwentaryzacji – 80%
a) Sposób przyznawania punktacji poszczególnym wykonawcom za spełnienie danego kryterium:
Sposób obliczania kryterium nr 1. C=Cmin x 80/Ci,
Gdzie:
C – liczba punktów ocenianej oferty,
Cmin – najniższa cena brutto oferty za wykonanie zamówienia,
Ci – cena brutto ocenianej oferty,
80– kryterium wagowe
2.Termin usługi serwisowej: 10 %
Punkty za kryterium: termin usługi serwisowej zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 10 punktów.
W kryterium „usługi serwisowej” Wykonawcy zostaną przyznane punkty za wydłużenie terminu obowiązywania usługi serwisu do standardowego wymaganego terminu serwisu wynoszącego 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru spisanego po wdrożeniu i przeszkoleniu pracowników.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 punktów, oferta będzie punktowana zgodnie z poniższą punktacją:
Zadeklarowany termin udzielenia usługi serwisowej Liczba punktów
12 miesiące 0
18-24 miesiące 5
>24 miesiące 10
3. Termin udzielonej gwarancji 10%
Punkty za kryterium: termin udzielonej gwarancji zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 10 punktów.
W kryterium „Termin gwarancji” Wykonawcy zostaną przyznane punkty za wydłużenie terminu obowiązywania gwarancji do standardowego wymaganego terminu płatności wynoszącego 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru spisanego po wdrożeniu i przeszkoleniu pracowników.
Oferta może otrzymać maksymalnie 10 punktów, oferta będzie punktowana zgodnie z poniższą punktacją:
Liczba punktów
12 miesiące 0
24 miesiące 5
>24 miesiące 10
Załączniki :
1. SOPZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
2. IPU – Istotne postanowienia Umowy
3. FO- Formularz Ofertowy
4. Załącznik 1 do Formularza Ofertowego
5. Załącznik 2 do Formularza Ofertowego
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega, że oferowana przez Wykonawcę cena będzie stanowić informację publiczną.
***
Realizując obowiązek informacyjny zawarty w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych "RODO") Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani / Pana danych jest Minister Rozwoju z siedzibą w Warszawie (00-507) przy Pl. Trzech Krzyży 3/5,
- kontakt z Administratorem: kancelaria.mr@mr.gov.pl,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@mr.gov.pl
- szczegółowe informacje o zasadach i przysługujących Pani/Panu prawach w związku
z przetwarzaniem przez Ministerstwo Rozwoju Pani/Pana danych osobowych znajdują się na stronie internetowej:
https://www.gov.pl/web/rozwoj/klauzula-przetwarzania-danych-osobowych-udostepnionych-droga-elektroniczna.
Materiały
SOPZDBA_SOPZ-19062020_AB_inwentaryzacja.docx 0.03MB IPU
DBA_IPU_19062020_inwentaryzacja.docx 0.03MB Formularz Ofertowy
DBA_Zał_4_FO_inwentaryzacja.doc 0.06MB Zał. nr 1 do Formularza Ofertowego
DBA_Załącznik_1_do_formularza_ofertowego_1906_inwentaryzacja.docx 0.02MB Zał. nr 2. do Formularza Ofertowego
DBA_Załącznik_2_do_Formularza_Ofertowego_1906_inwentaryzacja.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.06.2020 09:10 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Rzewuski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup i wdrożenie systemu służącego do zarządzania aktualną lokalizacją składników majątku trwałego i jego inwentaryzacji | 1.0 | 22.06.2020 09:10 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP