W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na sukcesywne świadczenie usług transportowo-przeprowadzkowych

18.08.2022

   I. Informacje podstawowe:

  1. W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii – Zamawiający, zaprasza do składania ofert na Sukcesywne świadczenie usług transportowo-przeprowadzkowych dla Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
  2. Kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów).
  3. Niniejsze Zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129, ze zm.).
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu bez podania przyczyny.
  5. Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.
  6. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia przeznaczonej na zakup.
  7. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
  8. Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje oraz spełniające wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zaproszeniu.
  9. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.

  II. Szczególowy opis przedmiotu zakupu:

Szczegółowy opis przedmiotu zakupu (SOPZ) zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia.

  III. Warunki udziału w postępowanianiu/wymagania dotyczące wykonawcy przedmiotu zakupu:

  1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:

 1.1 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:

Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnej polisy OC na kwotę minimum
500 000,00 zł i polisy NNW.
Uwaga: warunek stanowi kryterium oceny ofert.
 1.2 dot. zdolności technicznej lub zawodowej:
 1.2.1. Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usług transportowo-przeprowadzkowych, obejmujących min. roczną obsługę w zakresie objętym przedmiotowym zaproszeniem, w tym wykonaniem usług transportowo-przeprowadzkowych min. 200 stanowisk pracy (łącznie);

1.2.2.  Wzór wykazu zawartych umów, o których mowa w ust. 1.2.1., określa Załącznik nr 2
do Zaproszenia. Wykonawca przedstawi wykaz i dokumenty potwierdzające ich prawidłową realizację (referencje).

Uwaga: referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie umów oraz wykonanych zgodnie ze wskazanymi warunkami w ppkt 1.2.1. winny być wydane
w okresie ostatnich 3 miesięcy.

1.2.3. Wykonawca wykaże się dysponowaniem:

1.2.3.1 co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów kat. B, które będą brały udział w realizacji zamówienia;
1.2.3.2  co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia pojazdów kat. C, która będzie brała udział w realizacji zamówienia.
1.2.3.3   Wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zakupu, posiadających uprawienia wskazane w ppkt 1.2.3.1 i 1.2.3.2, określa Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez tę samą osobę uprawień do prowadzenia pojazdów kat. B i C, a więc możliwość wykazania się dysponowaniem jedną osobą, posiadającą odpowiednie uprawienia do prowadzenia pojazdów kat. B i C i jedną osobą posiadającą uprawienia do prowadzenia pojazdów kat. B.
   1.2.4  Wykonawca wykaże się zatrudnieniem pracowników (biorących udział w realizacji zakupu) na podstawie umowy o pracę przez cały czas świadczenia pracy przy realizacji zakupu (obowiązywania umowy), w wymiarze co najmniej połowy czasu pracy
(min. 0,5 etatu każda umowa).
Uwaga: warunek stanowi kryterium oceny ofert.
 1.3.  Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, wobec których nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835). Do oferty należy załączyć podpisane oświadczenie wykonawcy według załączonego wzoru (Załącznik nr 4
do Zaproszenia).

   IV. Warunki finansowe/rozliczenia/płatności:

  1. Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia świadczonych usług są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
  2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując przedmiot zakupu.
  3. Rozliczenie pojedynczego zlecenia nastąpi na podstawie faktycznie przepracowanych i potwierdzonych/zaakceptowanych przez Zamawiającego roboczogodzin i przejechanych kilometrów liczonych wg optymalnej trasy wskazanej na dany dzień przez google maps. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty wyłącznie za pracę osób i kilometry przejechane przez samochody, na które zgłosił zapotrzebowanie.
  4. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Każdorazowo podstawą do wystawienia faktury VAT jest zrealizowanie zlecenia/zleceń w skali danego miesiąca, potwierdzone zbiorczym protokołem zdawczo-odbiorczym, obejmującym sumę wszystkich zrealizowanych zleceń w skali miesiąca, sporządzonym przez Zamawiającego.
  5. Wszelkie uwagi do danych zleceń zostaną wskazane w protokole zdawczo-odbiorczym, które następnie będą podstawą do naliczenia kar umownych wskazanych w umowie.
  6. Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.

   V. Kryteria oceny ofert/informacja o wagach punktach lub procentowych/opis sposobu przyznawania punktacji:

  1.  Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
  •     kryterium Cena oferty;
  •     kryterium Cena za podjęcie zlecenia natychmiastowego;
  •     kryterium Wartość polisy ubezpieczeniowej;
  •     kryterium Klauzula społeczna – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Lp.    Kryterium    Waga
1  Ceny oferty (Co)    40%
2  Ceny za podjęcie zlecenia natychmiastowego(Cpzn)    15%
3  Wartość polisy ubezpieczeniowej (Wpu)    10%
4  Klauzula społeczna – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (Ks)   35%

2.  Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium: Ceny oferty (Co), Ceny za podjęcie zlecenia natychmiastowego(Cpzn), Wartość polisy ubezpieczeniowej (Wpu) i kryterium Klauzula społeczna – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (Ks) na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru:

Ocena oferty = ocenaCo ocenaCpzn + ocenaWpu + ocenaKs

gdzie:

Ocena Co - ocena Ceny oferty wyliczona wg wzoru określonego poniżej,
Ocena Cpzn - ocena Ceny za podjęcie zlecenia natychmiastowego wyliczona wg wzoru określonego poniżej,
Ocena Wpu - ocena Wartości polisy ubezpieczeniowej wyliczona wg wzoru określonego poniżej,
Ocena Ks - ocena Klauzula społeczna – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyliczona wg wzoru określonego poniżej,
3.  Ocena oferty w kryterium „Cena oferty (Co)” zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
Ocena Co=40×(〖CenaCo〗_min  )/CenaCo[pkt]
gdzie:
CenaCo - cena badanej oferty,
CenaComin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie.
 4.  Ocena oferty w kryterium „Ceny za podjęcie zlecenia natychmiastowego (Cpzn)” zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
Ocena Cpzn=15×(〖CenaCpzn〗_min  )/CenaCpzn[pkt]
gdzie:
CenaCpzn - cena badanej oferty,
CenaCpznmin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie.
5.  Ocena oferty w kryterium „Wartość polisy ubezpieczeniowej (Wpu)” zostanie dokonana według poniższego zestawienia:

  •  w przypadku posiadania przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.1. o wartości od 500 000,00 zł do 1 000 000,00 zł - Wykonawca otrzyma 0 pkt,
  •   w przypadku posiadania przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.1. o wartości powyżej 1 000 000,01 zł do 1 500 000,00 zł - Wykonawca otrzyma 5 pkt,
  •   w przypadku posiadania przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.1. o wartości powyżej 1 500 000,01 zł - Wykonawca otrzyma 10 pkt.

 6.  Ocena oferty w kryterium „Klauzula społeczna – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (Ks)” zostanie dokonana według poniższego zestawienia:

  •     w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę od 2 do 4 osób, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.2. ppkt 1.2.5. - Wykonawca otrzyma 0 pkt;
  •     w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę 5-7 osób, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.2. ppkt 1.2.5 - Wykonawca otrzyma 15 pkt;
  •     w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę 8-10 osób, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.2. ppkt 1.2.5 - Wykonawca otrzyma 25 pkt;
  •     w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy powyżej 10 osób, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.2. ppkt 1.2.5. - Wykonawca otrzyma 35 pkt.

Uwaga: za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów wyliczonych
na podstawie ww. kryteriów.

  VI. Sposób przygotowania oferty:

  1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do Zaproszenia).
  2. Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotu zakupu.
  3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
  5. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
  7. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, musząbyć oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.

   VII.Data i miejsce składania ofert:

    Termin składania ofert upływa w dniu 29 sierpnia 2022 r. godz. 12:00.
    Ofertę należy przesłać w formie:
    elektronicznej na adres email:
SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie e-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - oferta na usługi transportowo-przeprowadzkowe”
albo papierowej na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku
do piątku).

  VIII. Wybór najkorzystniejszej oferty:

  1.  Niniejsze Zaproszenie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
  2.  Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu.
  3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.

 IX. Informacje dodatkowe:

  1. Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię posiadanej polisy potwierdzającej zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzenia działalności objętej przedmiotem umowy na kwotę minimum 500 000,00 zł, ważnej przez cały okres trwania umowy, zwanej dalej „umową ubezpieczenia", wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie składki bądź raty składki oraz polisy NNW.
  2. Zamawiający będzie uprawniony do weryfikacji w trakcie realizacji umowy spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z oświadczeniem przedstawionym przez Wykonawcę w Załączniku A do Formularza Ofertowego.
  3.  Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
  4.  Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
  5.  Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.

  X. Dokumenty /oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą:

  1.  Formularz ofertowy wraz z Załącznikami.
  2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3.  Wymagane dokumenty, tj. dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale III, tj. wykaz wykonanych usług i dokumenty potwierdzające ich prawidłową realizację oraz wykaz osób.
  4. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do Zaproszenia (jeśli dotyczy).
  5.  Oświadczenia Wykonawcy dot. wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do Zaproszenia.

  XI. Wyjaśnienia treści złożonych ofert:

  1.  Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2.  Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy:
  •     oczywistych omyłek pisarskich,
  •     oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  •     innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zaproszeniem do składania ofert, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

3.    Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.    Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.

XII. Osoby wskazane do kontaktu:

•    Joanna Lenart – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 43, e-mail: joanna.lenart@mrit.gov.pl
•    Joanna Jabłońska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 98 41,e-mail: joanna.jablonska@mrit.gov.pl

 

 

Materiały

Załącznik​_nr​_1​_Szczegłówy​_Opis​_Przedmiotu​_Zakupu
Załącznik​_nr​_1​_Szczegłówy​_Opis​_Przedmiotu​_Zakupu.docx 0.02MB
Załącznik​_nr​_2​_Wykaz​_usług
Załącznik​_nr​_2​_Wykaz​_usług.docx 0.02MB
Załącznik​_nr​_3​_Wykaz​_osób
Załącznik​_nr​_3​_Wykaz​_osób.docx 0.01MB
Załącznik​_nr​_4​_Oświadczenia​_Wykonawcy
Załącznik​_nr​_4​_Oświadczenia​_Wykonawcy.docx 0.03MB
Załącznik​_nr​_5​_Formularz​_oferowy​_wraz​_z​_załącznikiem​_A​_do​_formularza​_ofertowego
Załącznik​_nr​_5​_Formularz​_oferowy​_wraz​_z​_załącznikiem​_A​_do​_formularza​_ofertowego.docx 0.02MB
Załącznik​_nr​_6​_Oświadczenie​_RODO
Załącznik​_nr​_6​_Oświadczenie​_RODO.docx 0.01MB
Załącznik​_nr​_7​_-​_Klauzula​_informacyjna​_RODO
Załącznik​_nr​_7​_-​_Klauzula​_informacyjna​_RODO.docx 0.02MB
Załącznik​_nr​_8​_IPU
Załącznik​_nr​_8​_IPU.pdf 0.96MB
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert​_-​_usługi​_transportowo-przeprowadzkowe
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert​_-​_usługi​_transportowo-przeprowadzkowe.pdf 0.21MB
Zmiana​_treści​_zaproszenia​_25082022
Zmiana​_treści​_zaproszenia​_25082022.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2022 10:35 Aleksandra Wierzchowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Jabłońska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert na sukcesywne świadczenie usług transportowo-przeprowadzkowych 3.0 26.08.2022 10:48 Sylwia Życzkowska
Zaproszenie do składania ofert na sukcesywne świadczenie usług transportowo-przeprowadzkowych 2.0 25.08.2022 15:11 Sylwia Życzkowska
Zaproszenie do składania ofert na sukcesywne świadczenie usług transportowo-przeprowadzkowych 1.0 18.08.2022 10:35 Aleksandra Wierzchowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}