Zaproszenie do składania ofert na sukcesywne świadczenie usług transportowo-przeprowadzkowych
18.08.2022
I. Informacje podstawowe:
- W ramach procedury rozeznania rynku Ministerstwo Rozwoju i Technologii – Zamawiający, zaprasza do składania ofert na Sukcesywne świadczenie usług transportowo-przeprowadzkowych dla Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
- Kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów).
- Niniejsze Zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129, ze zm.).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu bez podania przyczyny.
- Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.
- Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia przeznaczonej na zakup.
- O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
- Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje oraz spełniające wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zaproszeniu.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
II. Szczególowy opis przedmiotu zakupu:
Szczegółowy opis przedmiotu zakupu (SOPZ) zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
III. Warunki udziału w postępowanianiu/wymagania dotyczące wykonawcy przedmiotu zakupu:
- Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnej polisy OC na kwotę minimum
500 000,00 zł i polisy NNW.
Uwaga: warunek stanowi kryterium oceny ofert.
1.2 dot. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.2.1. Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usług transportowo-przeprowadzkowych, obejmujących min. roczną obsługę w zakresie objętym przedmiotowym zaproszeniem, w tym wykonaniem usług transportowo-przeprowadzkowych min. 200 stanowisk pracy (łącznie);
1.2.2. Wzór wykazu zawartych umów, o których mowa w ust. 1.2.1., określa Załącznik nr 2
do Zaproszenia. Wykonawca przedstawi wykaz i dokumenty potwierdzające ich prawidłową realizację (referencje).
Uwaga: referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie umów oraz wykonanych zgodnie ze wskazanymi warunkami w ppkt 1.2.1. winny być wydane
w okresie ostatnich 3 miesięcy.
1.2.3. Wykonawca wykaże się dysponowaniem:
1.2.3.1 co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów kat. B, które będą brały udział w realizacji zamówienia;
1.2.3.2 co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia pojazdów kat. C, która będzie brała udział w realizacji zamówienia.
1.2.3.3 Wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zakupu, posiadających uprawienia wskazane w ppkt 1.2.3.1 i 1.2.3.2, określa Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez tę samą osobę uprawień do prowadzenia pojazdów kat. B i C, a więc możliwość wykazania się dysponowaniem jedną osobą, posiadającą odpowiednie uprawienia do prowadzenia pojazdów kat. B i C i jedną osobą posiadającą uprawienia do prowadzenia pojazdów kat. B.
1.2.4 Wykonawca wykaże się zatrudnieniem pracowników (biorących udział w realizacji zakupu) na podstawie umowy o pracę przez cały czas świadczenia pracy przy realizacji zakupu (obowiązywania umowy), w wymiarze co najmniej połowy czasu pracy
(min. 0,5 etatu każda umowa).
Uwaga: warunek stanowi kryterium oceny ofert.
1.3. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, wobec których nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835). Do oferty należy załączyć podpisane oświadczenie wykonawcy według załączonego wzoru (Załącznik nr 4
do Zaproszenia).
IV. Warunki finansowe/rozliczenia/płatności:
- Strony ustalają, że podstawą do rozliczenia świadczonych usług są wyłącznie stawki podane w ofercie Wykonawcy oraz podpisanej z wybranym Wykonawcą umowie.
- Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy lub zwrot kosztów, jakie poniósł realizując przedmiot zakupu.
- Rozliczenie pojedynczego zlecenia nastąpi na podstawie faktycznie przepracowanych i potwierdzonych/zaakceptowanych przez Zamawiającego roboczogodzin i przejechanych kilometrów liczonych wg optymalnej trasy wskazanej na dany dzień przez google maps. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty wyłącznie za pracę osób i kilometry przejechane przez samochody, na które zgłosił zapotrzebowanie.
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Każdorazowo podstawą do wystawienia faktury VAT jest zrealizowanie zlecenia/zleceń w skali danego miesiąca, potwierdzone zbiorczym protokołem zdawczo-odbiorczym, obejmującym sumę wszystkich zrealizowanych zleceń w skali miesiąca, sporządzonym przez Zamawiającego.
- Wszelkie uwagi do danych zleceń zostaną wskazane w protokole zdawczo-odbiorczym, które następnie będą podstawą do naliczenia kar umownych wskazanych w umowie.
- Dniem zapłaty wynagrodzenia jest dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
V. Kryteria oceny ofert/informacja o wagach punktach lub procentowych/opis sposobu przyznawania punktacji:
- Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
- kryterium Cena oferty;
- kryterium Cena za podjęcie zlecenia natychmiastowego;
- kryterium Wartość polisy ubezpieczeniowej;
- kryterium Klauzula społeczna – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Lp. Kryterium Waga
1 Ceny oferty (Co) 40%
2 Ceny za podjęcie zlecenia natychmiastowego(Cpzn) 15%
3 Wartość polisy ubezpieczeniowej (Wpu) 10%
4 Klauzula społeczna – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (Ks) 35%
2. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium: Ceny oferty (Co), Ceny za podjęcie zlecenia natychmiastowego(Cpzn), Wartość polisy ubezpieczeniowej (Wpu) i kryterium Klauzula społeczna – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (Ks) na podstawie punktów wyliczonych wg poniższego wzoru:
Ocena oferty = ocenaCo ocenaCpzn + ocenaWpu + ocenaKs
gdzie:
Ocena Co - ocena Ceny oferty wyliczona wg wzoru określonego poniżej,
Ocena Cpzn - ocena Ceny za podjęcie zlecenia natychmiastowego wyliczona wg wzoru określonego poniżej,
Ocena Wpu - ocena Wartości polisy ubezpieczeniowej wyliczona wg wzoru określonego poniżej,
Ocena Ks - ocena Klauzula społeczna – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyliczona wg wzoru określonego poniżej,
3. Ocena oferty w kryterium „Cena oferty (Co)” zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
Ocena Co=40×(〖CenaCo〗_min )/CenaCo[pkt]
gdzie:
CenaCo - cena badanej oferty,
CenaComin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie.
4. Ocena oferty w kryterium „Ceny za podjęcie zlecenia natychmiastowego (Cpzn)” zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:
Ocena Cpzn=15×(〖CenaCpzn〗_min )/CenaCpzn[pkt]
gdzie:
CenaCpzn - cena badanej oferty,
CenaCpznmin - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie.
5. Ocena oferty w kryterium „Wartość polisy ubezpieczeniowej (Wpu)” zostanie dokonana według poniższego zestawienia:
- w przypadku posiadania przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.1. o wartości od 500 000,00 zł do 1 000 000,00 zł - Wykonawca otrzyma 0 pkt,
- w przypadku posiadania przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.1. o wartości powyżej 1 000 000,01 zł do 1 500 000,00 zł - Wykonawca otrzyma 5 pkt,
- w przypadku posiadania przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.1. o wartości powyżej 1 500 000,01 zł - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
6. Ocena oferty w kryterium „Klauzula społeczna – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (Ks)” zostanie dokonana według poniższego zestawienia:
- w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę od 2 do 4 osób, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.2. ppkt 1.2.5. - Wykonawca otrzyma 0 pkt;
- w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę 5-7 osób, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.2. ppkt 1.2.5 - Wykonawca otrzyma 15 pkt;
- w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę 8-10 osób, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.2. ppkt 1.2.5 - Wykonawca otrzyma 25 pkt;
- w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy powyżej 10 osób, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt. 1.2. ppkt 1.2.5. - Wykonawca otrzyma 35 pkt.
Uwaga: za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów wyliczonych
na podstawie ww. kryteriów.
VI. Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do Zaproszenia).
- Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotu zakupu.
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
- Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
- Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
- W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, musząbyć oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
VII.Data i miejsce składania ofert:
Termin składania ofert upływa w dniu 29 sierpnia 2022 r. godz. 12:00.
Ofertę należy przesłać w formie:
elektronicznej na adres email:
SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie e-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - oferta na usługi transportowo-przeprowadzkowe”
albo papierowej na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku
do piątku).
VIII. Wybór najkorzystniejszej oferty:
- Niniejsze Zaproszenie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
IX. Informacje dodatkowe:
- Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię posiadanej polisy potwierdzającej zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzenia działalności objętej przedmiotem umowy na kwotę minimum 500 000,00 zł, ważnej przez cały okres trwania umowy, zwanej dalej „umową ubezpieczenia", wraz z dowodem potwierdzającym opłacenie składki bądź raty składki oraz polisy NNW.
- Zamawiający będzie uprawniony do weryfikacji w trakcie realizacji umowy spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z oświadczeniem przedstawionym przez Wykonawcę w Załączniku A do Formularza Ofertowego.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
X. Dokumenty /oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą:
- Formularz ofertowy wraz z Załącznikami.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Wymagane dokumenty, tj. dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale III, tj. wykaz wykonanych usług i dokumenty potwierdzające ich prawidłową realizację oraz wykaz osób.
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do Zaproszenia (jeśli dotyczy).
- Oświadczenia Wykonawcy dot. wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do Zaproszenia.
XI. Wyjaśnienia treści złożonych ofert:
- Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy:
- oczywistych omyłek pisarskich,
- oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zaproszeniem do składania ofert, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
3. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.
XII. Osoby wskazane do kontaktu:
• Joanna Lenart – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 92 43, e-mail: joanna.lenart@mrit.gov.pl
• Joanna Jabłońska – Biuro Administracyjne, tel. (22) 411 98 41,e-mail: joanna.jablonska@mrit.gov.pl
Materiały
Załącznik_nr_1_Szczegłówy_Opis_Przedmiotu_ZakupuZałącznik_nr_1_Szczegłówy_Opis_Przedmiotu_Zakupu.docx 0.02MB Załącznik_nr_2_Wykaz_usług
Załącznik_nr_2_Wykaz_usług.docx 0.02MB Załącznik_nr_3_Wykaz_osób
Załącznik_nr_3_Wykaz_osób.docx 0.01MB Załącznik_nr_4_Oświadczenia_Wykonawcy
Załącznik_nr_4_Oświadczenia_Wykonawcy.docx 0.03MB Załącznik_nr_5_Formularz_oferowy_wraz_z_załącznikiem_A_do_formularza_ofertowego
Załącznik_nr_5_Formularz_oferowy_wraz_z_załącznikiem_A_do_formularza_ofertowego.docx 0.02MB Załącznik_nr_6_Oświadczenie_RODO
Załącznik_nr_6_Oświadczenie_RODO.docx 0.01MB Załącznik_nr_7_-_Klauzula_informacyjna_RODO
Załącznik_nr_7_-_Klauzula_informacyjna_RODO.docx 0.02MB Załącznik_nr_8_IPU
Załącznik_nr_8_IPU.pdf 0.96MB Zaproszenie_do_składania_ofert_-_usługi_transportowo-przeprowadzkowe
Zaproszenie_do_składania_ofert_-_usługi_transportowo-przeprowadzkowe.pdf 0.21MB Zmiana_treści_zaproszenia_25082022
Zmiana_treści_zaproszenia_25082022.pdf 0.16MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.08.2022 10:35 Aleksandra Wierzchowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Jabłońska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaproszenie do składania ofert na sukcesywne świadczenie usług transportowo-przeprowadzkowych | 3.0 | 26.08.2022 10:48 Sylwia Życzkowska |
Zaproszenie do składania ofert na sukcesywne świadczenie usług transportowo-przeprowadzkowych | 2.0 | 25.08.2022 15:11 Sylwia Życzkowska |
Zaproszenie do składania ofert na sukcesywne świadczenie usług transportowo-przeprowadzkowych | 1.0 | 18.08.2022 10:35 Aleksandra Wierzchowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP