W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint

08.06.2022

Przedmiotem Zamówienia jest wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint, na podstawie wymagań przedstawionych przez Zamawiającego.

Termin realizacji zamówienia

W terminie 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy w zakresie przygotowania i udostępnienia narzędzia do tworzenia ankiet oraz Ankiety potrzeb przedsiębiorcy (Etap I). Ponadto w terminie 18 miesięcy kalendarzowych od zakończenia Etapu I w zakresie utrzymania oraz w terminie do 31 grudnia 2023 r. w zakresie asysty technicznej w ramach prawa opcji.

Dodatkowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia

  1. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta według zapisów zgodnych z IPU, które znajdują się w załączniku 2 do SOPZ. Wykonawca, składając ofertę, jednocześnie akceptuje te zapisy
  2. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych na wzorze określonym przez Zamawiającego.

Warunki formalne i wymagania dot. Wykonawcy

  1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił potwierdzenie wykonania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na udostępnieniu narzędzia zawierającego funkcjonalność tworzenia ankiet online. Do każdej usługi przedstawionej w ofercie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie.

Miejsce i termin składania ofert

  1. Ofertę należy przesłać do dnia 20 czerwca 2022 r. do godziny 13:00.
  2. Oferty należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego na adres: Michal.packowski@mrit.gov.pl
  3. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści zgłoszonych ofert.
  5. Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w walucie polskiej, tj. PLN cyfrowo i słownie, wraz z należytym podatkiem VAT – jeżeli występuje.
  6. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
  7. Zamawiający określa następujące kryteria wyboru oferty: a) Cena całkowita – 100%, b) Spełnienie wymogu w zakresie doświadczenia Wykonawcy
  8. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Kryteria wyboru oferty

  1. Doświadczenie Wykonawcy według reguły: „spełnia/nie spełnia”, oceniane na podstawie złożonego wykazu usług wraz z załącznikami.
  2. Cena całkowita – oferty będą oceniane według następującego wzoru:
    Punkty w kryterium „cena” = cena oferty najtańszej / cena oferty badanej * 100 pkt
  3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełnia wymogi stawiane względem doświadczenia i który osiągnął największą liczbą punktów. w ramach określonego kryterium.

 

 

Dodatkowe informacje

  1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
  5. Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
  6. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego uprawnioną ze strony Wykonawcy – zgodnie z reprezentacją KRS/na podstawie udzielonego pełnomocnictwa itp.

 

uwaga!
w dniu 10.06.2022 udzielono wyjaśnień na pytanie Wykonawcy - treść wyjaśnień jest dostępna w sekcji załączników.

Materiały

Zapytanie ofertowe ankieta Innopoint
Zapytanie​_ofertowe​_ankieta​_Innopoint.docx 0.28MB
Załącznik nr 1 do SOPZ ankieta Innopoint
Załącznik​_nr​_1​_do​_SOPZ​_ankieta​_Innopoint.docx 0.28MB
Wzór umowy PPDO ankieta Innopoint
Wzór​_umowa​_PPDO​_ankieta​_Innopoint.docx 0.29MB
Wykaz usług ankieta Innopoint
Wykaz​_usług​_ankieta​_Innopoint.doc 0.27MB
SOPZ ankieta Innopoint
SOPZ​_ankieta​_Innopoint.docx 0.28MB
IPU ankieta Innopoint
IPU​_ankieta​_Innopoint.docx 0.27MB
Formularz ofertowy Ankieta Innopoint
Formularz​_ofertowy​_ankieta​_Innopoint.doc 0.29MB
Wyjaśnienia z dnia 10 06 2022
Pytanie​_z​_dn​_9​_06​_2022.docx 0.26MB
Informacja z otwarcia ofert Innopoint
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.docx 0.26MB

Rozstrzygnięcie

Proponuje się udzielić zamówienia publicznego wykonawcy:
e-jankowska Anna Ejankowska, ul. Watzenrodego 13/18, 87-100 Toruń. Oferta wykonawcy spełnia warunku udziału w postępowaniu oraz prezentuje najkorzystniejszy bilans punktowy.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.06.2022 09:22 Katarzyna Łacheta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Paćkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint 5.0 04.07.2022 09:00 Agnieszka Maciejska
Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint 4.0 20.06.2022 13:54 Katarzyna Łacheta
Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint 3.0 10.06.2022 13:43 Katarzyna Łacheta
Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint 2.0 08.06.2022 09:27 Katarzyna Łacheta
Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint 1.0 08.06.2022 09:22 Katarzyna Łacheta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}