Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint
08.06.2022
Przedmiotem Zamówienia jest wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint, na podstawie wymagań przedstawionych przez Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia
W terminie 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy w zakresie przygotowania i udostępnienia narzędzia do tworzenia ankiet oraz Ankiety potrzeb przedsiębiorcy (Etap I). Ponadto w terminie 18 miesięcy kalendarzowych od zakończenia Etapu I w zakresie utrzymania oraz w terminie do 31 grudnia 2023 r. w zakresie asysty technicznej w ramach prawa opcji.
Dodatkowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia
- Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta według zapisów zgodnych z IPU, które znajdują się w załączniku 2 do SOPZ. Wykonawca, składając ofertę, jednocześnie akceptuje te zapisy
- Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych na wzorze określonym przez Zamawiającego.
Warunki formalne i wymagania dot. Wykonawcy
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił potwierdzenie wykonania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na udostępnieniu narzędzia zawierającego funkcjonalność tworzenia ankiet online. Do każdej usługi przedstawionej w ofercie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie.
Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę należy przesłać do dnia 20 czerwca 2022 r. do godziny 13:00.
- Oferty należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego na adres: Michal.packowski@mrit.gov.pl
- Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści zgłoszonych ofert.
- Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w walucie polskiej, tj. PLN cyfrowo i słownie, wraz z należytym podatkiem VAT – jeżeli występuje.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
- Zamawiający określa następujące kryteria wyboru oferty: a) Cena całkowita – 100%, b) Spełnienie wymogu w zakresie doświadczenia Wykonawcy
- Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Kryteria wyboru oferty
- Doświadczenie Wykonawcy według reguły: „spełnia/nie spełnia”, oceniane na podstawie złożonego wykazu usług wraz z załącznikami.
- Cena całkowita – oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Punkty w kryterium „cena” = cena oferty najtańszej / cena oferty badanej * 100 pkt - Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełnia wymogi stawiane względem doświadczenia i który osiągnął największą liczbą punktów. w ramach określonego kryterium.
Dodatkowe informacje
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
- Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
- Oferta musi być podpisana przez osobę do tego uprawnioną ze strony Wykonawcy – zgodnie z reprezentacją KRS/na podstawie udzielonego pełnomocnictwa itp.
uwaga!
w dniu 10.06.2022 udzielono wyjaśnień na pytanie Wykonawcy - treść wyjaśnień jest dostępna w sekcji załączników.
Materiały
Zapytanie ofertowe ankieta InnopointZapytanie_ofertowe_ankieta_Innopoint.docx 0.28MB Załącznik nr 1 do SOPZ ankieta Innopoint
Załącznik_nr_1_do_SOPZ_ankieta_Innopoint.docx 0.28MB Wzór umowy PPDO ankieta Innopoint
Wzór_umowa_PPDO_ankieta_Innopoint.docx 0.29MB Wykaz usług ankieta Innopoint
Wykaz_usług_ankieta_Innopoint.doc 0.27MB SOPZ ankieta Innopoint
SOPZ_ankieta_Innopoint.docx 0.28MB IPU ankieta Innopoint
IPU_ankieta_Innopoint.docx 0.27MB Formularz ofertowy Ankieta Innopoint
Formularz_ofertowy_ankieta_Innopoint.doc 0.29MB Wyjaśnienia z dnia 10 06 2022
Pytanie_z_dn_9_06_2022.docx 0.26MB Informacja z otwarcia ofert Innopoint
Informacja_z_otwarcia_ofert.docx 0.26MB
Rozstrzygnięcie
Proponuje się udzielić zamówienia publicznego wykonawcy:
e-jankowska Anna Ejankowska, ul. Watzenrodego 13/18, 87-100 Toruń. Oferta wykonawcy spełnia warunku udziału w postępowaniu oraz prezentuje najkorzystniejszy bilans punktowy.
- Pierwsza publikacja:
- 08.06.2022 09:22 Katarzyna Łacheta
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Paćkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint | 5.0 | 04.07.2022 09:00 Agnieszka Maciejska |
Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint | 4.0 | 20.06.2022 13:54 Katarzyna Łacheta |
Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint | 3.0 | 10.06.2022 13:43 Katarzyna Łacheta |
Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint | 2.0 | 08.06.2022 09:27 Katarzyna Łacheta |
Zaproszenie do składania ofert - Wdrożenie i uruchomienie narzędzia do tworzenia ankiet wraz z przygotowaniem Ankiety potrzeb przedsiębiorcy w ramach projektu Innopoint | 1.0 | 08.06.2022 09:22 Katarzyna Łacheta |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP