Zapytanie ofertowe - obsługa serwisowa i przeglądy oraz bieżące naprawy samochodów służbowych MRiT
18.02.2022
Zaproszenie do składania ofert (dla zakupów o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł) na realizację zadania: świadczenie usług w zakresie obsługi serwisowej i przeglądów oraz bieżących napraw samochodów, będących własnością Ministerstwa Rozwoju i Technologii
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie obsługi serwisowej i przeglądów oraz bieżących napraw samochodów, będących własnością Ministerstwa Rozwoju i Technologii, zwanych dalej „usługami serwisowymi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia. Zasady realizacji współpracy określa wzór umowy,
stanowiący Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
II. Termin realizacji zamówienia:
Przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
III. Kryteria oceny oferty:
Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny punktowej w oparciu o kryteria wskazane poniżej:
Lp. Kryterium Waga Sposób wyliczenia punktów w danym kryterium
1. Cena jednej roboczogodziny: 60 % (60 pkt)
najniższa cena jednej roboczogodziny
spośród ofert podlegających ocenie
--------------------------------------------------------- * 100 pkt * 60 % = liczba punktów
cena jednej roboczogodziny badanej oferty
2. Wysokość upustu na materiały eksploatacyjne i części zamienne od cen jednostkowych netto wskazanych przez producenta 40 % (40 pkt)
upust w badanej ofercie
--------------------------------------------------------- *100 pkt * 40 % = liczba punktów
najwyższy upust
spośród ofert podlegających ocenie
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą sumę liczby punktów obu kryteriów.
IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami (zaleca się przygotowanie oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia).
- Cena oferty, w rozumieniu m.in. art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178), musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zakupu, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty, podatki i koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z przedmiotem zakupu.
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
- Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami – pod rygorem jej odrzucenia – musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
- Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
- W przypadku gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.
V. DATA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 28 lutego 2022 r.
- Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej na adres email: SekretariatBA@mrit.gov.pl w terminie wskazanym powyżej. W tytule/temacie-maila proszę wpisać: „/nazwa firmy/ - usługi serwisowe samochodów” lub w formie papierowej na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Administracyjne
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria ogólna (godziny pracy urzędu 8:15 do 16:15 w dni robocze od poniedziałku do piątku).
Ofertę traktuje się jako złożoną w terminie, jeżeli zostanie dostarczona do dnia wskazanego
powyżej.
VI. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- Niniejsze Zaproszenie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w niniejszym Zaproszeniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako najkorzystniejszą.
VII. INFORMACJE DODATKOWE:
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy informacji prawnie chronionych, uzyskanych w związku z udzieleniem mu zamówienia.
VIII. DOKUMENTY/OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
- Formularz ofertowy.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do Zaproszenia (jeśli dotyczy).
IX. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
- Zamawiający informuje, że w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z wyjątkiem poprawy:
- oczywistych omyłek pisarskich
- oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający informuje, że w przypadku braku wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do ich uzupełnienia.
X. OSOBY WSKAZANE DO KONTAKTU:
Sławomir Adamek tel. (22) 411 92 11, adres e-mail: slawomir.adamek@mrit.gov.pl
XI. Załączniki:
Materiały
Szczegółowy Opis Przedmiotu ZamówieniaSzczegółowy_Opis_Przedmiotu_Zamówienia.pdf 0.11MB Projekt umowy serwisowej
Projekt_umowy_serwisowej.doc 0.10MB Formularz Ofertowy 1
Formularz_Ofertowy1.doc 0.04MB Klauzula RODO
Klauzula_RODO.docx 0.02MB Oświadczenie RODO
Oświadczenie_RODO.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.02.2022 16:28 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Jabłońska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zapytanie ofertowe - obsługa serwisowa i przeglądy oraz bieżące naprawy samochodów służbowych MRiT | 2.0 | 18.02.2022 16:30 Agata Kubel-Grabau |
Zaproszenie do składania ofert (dla zakupów o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł) na realizację zadania: świadczenie usług w zakresie obsługi serwisowej i przeglądów oraz bieżących napraw samochodów, będących własnością Ministerstwa Rozwoju i Technologii | 1.0 | 18.02.2022 16:28 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP