Zapytanie ofertowe
28.02.2020
na wykonanie na rzecz Ministerstwa Rozwoju aplikacji - bazy danych służącej ewidencji fundacji, w stosunku do których wykonywane są uprawnienia właściwego ministra w rozumieniu ustawy o fundacjach (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1491).
-
Zamawiający
Ministerstwo Rozwoju, Departament Jednostek Nadzorowanych i Podległych.
- Informacje o przedmiocie zamówienia
Projektowana „Baza fundacji MR” ma stać się narzędziem wspierającym wykonywanie uprawnień Ministra Rozwoju wobec fundacji (obecnie ok. 1 200), które zobowiązane są m.in. do składania (w terminie do końca roku następnego) corocznych sprawozdań ze swojej działalności za rok ubiegły. Baza ma pomóc w ujednoliceniu agregowanych danych oraz wykonywaniu uprawnień Ministra Rozwoju. W aplikacji będą przetwarzane dane osobowe.
- Warunek udziału w zapytaniu
Wykonawca lub każda z osób zaproponowanych przez Wykonawcę do bezpośredniej realizacji zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca sam nie będzie realizował zamówienia) musi posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług programistycznych w tworzeniu aplikacji teleinformatycznych z wykorzystaniem bazy danych. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie 2 usługi polegające wykonaniu aplikacji z wykorzystaniem baz danych.
- Sposób przygotowania oferty
Oferty w języku polskim należy złożyć droga mailową, w formie wypełnionego formularza ofertowego na adres: dominik.wieczorek@mr.gov.pl, agnieszka.steindl@mr.gov.pl.
- Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 9 marca 2020 r. do godz. 14:00.
- Kryteria oceny oferty
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium (w %) |
1 |
Łączna cena przedmiotu zamówienia |
70 |
2 |
Doświadczenie w realizowaniu aplikacji bazodanowych |
30 |
6.1 Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryterium „Cena”, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena przedmiotu zamówienia” zostaną obliczone według wzoru:
Łączna cena oferty najtańszej
------------------------------------------- x 70 = LP
Łączna cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Kwoty wartości cen ofert zostaną pobrane z tabeli „Cena” z wiersza 5, kolumny G brutto „OFERTY WYKONAWCY”
6.2 Punkty za kryterium „Doświadczenie w świadczeniu usługi utrzymania systemu informatycznego” zostaną przyznane w skali punktowej do 30 punktów, na podstawie załączonego do formularza ofertowego – „OFERTA WYKONAWCY - WYKAZ USŁUG” – liczone jako:
- 2 usługi polegające na realizacji aplikacji teleinformatycznej z wykorzystaniem baz danych – 0 pkt,
- 3 usługi polegające na realizacji aplikacji teleinformatycznej z wykorzystaniem baz danych – 20 pkt,
- 4 lub więcej usług polegających na realizacji aplikacji teleinformatycznej z wykorzystaniem baz danych – 30 pkt,
- Termin realizacji
7.1. etap 1 zakładający realizację Modułu rejestru fundacji (pkt III ppkt 1 lit. i Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) - 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy,
7.2. etap 2 zakładający realizację Modułu sprawozdań oraz Modułu organów fundacji (pkt III ppkt 1 lit. ii, iii Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) - 50 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy,
7.3. etap 3 zakładający realizację Modułu administratora (pkt III ppkt 1 lit. ii, iii Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) - 70 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Płatność realizowana będzie etapami.
- Data rozpoczęcia realizacji umowy/podpisania umowy
Od dnia podpisania umowy.
- Osoba do kontaktu
- Dominik Wieczorek, e-mail: dominik.wieczorek@mr.gov.pl
- Agnieszka Steindl, e-mail: agnieszka.steindl@mr.gov.pl.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Materiały
Szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_2020_02_27Szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_2020_02_27.docx 0.02MB załącznik_Szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_2020_02_27
załącznik_Szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_2020_02_27.xlsx 0.01MB formularz ofertowy dot. bazy danych fundacji
formularz ofertowy dot. bazy danych fundacji.docx 0.02MB Informacja o wyborze wykonawcy
DNP_informacja_o_wyborze_wykonawcy_23032020.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.02.2020 12:16 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Dominik Wieczorek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zapytanie ofertowe | 3.0 | 23.03.2020 15:01 Agata Kubel-Grabau |
Zapytanie ofertowe | 2.0 | 03.03.2020 16:13 Agata Kubel-Grabau |
Zapytanie ofertowe | 1.0 | 28.02.2020 12:16 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP