W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Administracyjno - Gospodarcze

Kierownictwo komórki organizacyjnej

Dyrektor: Leszek Czyżewski

tel.: 22 49 21 601

fax: 22 49 21 660

bag@urpl.gov.pl

Zadania komórki organizacyjnej

Do zadań Biura Administracyjno - Gospodarczego należy:

  1. prowadzenie spraw związanych z najmem nieruchomości na potrzeby Urzędu, uczestniczenie w zarządzaniu tymi nieruchomościami, organizowanie przeprowadzek mienia Urzędu,

  2. prowadzenie spraw związanych z ochroną pomieszczeń i mienia Urzędu oraz utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Urząd,

  3. zapewnienie obsługi transportowej Urzędu poprzez kompleksową obsługę środków transportowych własnych i najmowanych oraz rozliczanie środków finansowych wykorzystywanych w celu odbycia miejscowych podróży służbowych innymi środkami transportu niż własne i najmowane przez Urząd,

  4. koordynowanie spraw związanych z rezerwacją dla pracowników Urzędu na terenie kraju biletów lotniczych, biletów kolejowych, miejsc hotelowych oraz spraw związanych z zakupem ubezpieczenia podróżnego w kraju,

  5. dokonywanie zakupu środków trwałych oraz elementów wyposażenia na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu oraz ich  ewidencja, naprawy i likwidacja,

  6. dokonywanie zakupu oraz ewidencja materiałów biurowych, a także innych materiałów oraz urządzeń niezbędnych do zapewnienia odpowiednich warunków pracy w Urzędzie;

  7. gospodarowanie urządzeniami, środkami trwałymi, elementami wyposażenia oraz innymi materiałami, a także prowadzenie magazynu podręcznego,

  8. zapewnienie świadczenia usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej i komórkowej w tym nadzór nad prawidłowym zapewnieniem łączności, zapewnienie obsługi centrali telefonicznej, kompleksowa obsługa w zakresie zagospodarowania mobilnych urządzeń do transmisji danych oraz rozliczania kosztów usług telekomunikacyjnych,

  9. zapewnienie obsługi poligraficznej Urzędu, właściwego oznakowania pomieszczeń, a także ewidencja i likwidacja wizytówek oraz pieczątek,

  10. sporządzanie planów i realizowanie zakupów publikacji i wydawnictw, współpraca z instytucjami prowadzącymi dystrybucję oraz bazy wydawnictw naukowych i specjalistycznych, a także administrowanie zbiorem bibliotecznym Urzędu,

  11. prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz zapewnieniem warunków pracy zgodnych z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej,

  12. prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu, w szczególności nadzorowanie i koordynowanie prac mających na celu prawidłowe kształtowanie narastającego zasobu archiwalnego, monitorowanie procesów archiwizacyjnych prowadzonych w skali całego Urzędu,

  13. prowadzenie kancelarii głównej Urzędu, w tym obsługa elektronicznych skrzynek podawczych oraz składu chronologicznego, a także koordynowanie czynności kancelaryjno-archiwalnych w Urzędzie,

  14. organizowanie i przeprowadzanie procesów mających na celu zawieranie na rzecz Urzędu umów niezbędnych dla funkcjonowania i ciągłości pracy Urzędu, zgodnie z obowiązującymi przepisami o zamówieniach publicznych oraz przepisami o finansach publicznych,

  15. ubezpieczanie mienia stanowiącego własność Urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem odbiorników telewizyjnych i radiowych, będących własnością Urzędu;

  16. zapewnienie obsługi logistycznej  konferencji, szkoleń oraz innych spotkań organizowanych przez Urząd,

  17. organizacja gospodarki odpadami w tym odpadami niebezpiecznymi, komunalnymi  oraz surowcami wtórnymi,

  18. przygotowywanie sprawozdań na potrzeby organów administracji Państwowej a także z działalności Biura.

{"register":{"columns":[]}}