W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Powiadomienie o tymczasowym lub stałym wstrzymaniu obrotu produktem leczniczym

Powiadomienie o wstrzymaniu obrotu

Powiadomienie o wstrzymaniu obrotu należy sporządzić przy wykorzystaniu wzoru tabeli i przesłać do Urzędu Rejestracji pocztą elektroniczną na adres info@urpl.gov.pl

 

Powiadomienie o wznowieniu obrotu

Powiadomienie o wznowieniu obrotu należy sporządzić przy wykorzystaniu wzoru tabeli i przesłać do Urzędu Rejestracji pocztą elektroniczną na adres info@urpl.gov.pl

 

Termin powiadomienia o wstrzymaniu obrotu

  • na 2 miesiące przed dniem zaprzestania wprowadzania produktu leczniczego do obrotu;

bądź

  • niezwłocznie, jeżeli wstrzymanie wprowadzania produktu leczniczego do obrotu jest wynikiem wystąpienia wyjątkowych okoliczności.
{"register":{"columns":[]}}