W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Złóż Raport Poważnego Incydentu Medycznego

Obowiązek raportowania poważnych incydentów, zgodnie z art. 87 ust. 1 MDR, do organu kompetentnego w kraju, w którym wystąpił ten poważny incydent należy do producenta. W Polsce rolę tego organu pełni Prezes Urzędu.

Sposoby raportowania poważnych incydentów do Prezesa Urzędu

  1. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: incydenty@urpl.gov.pl
  2. Za pośrednictwem platformy ePUAP: /URPLWMiPB/SkrytkaESP
  3. Pocztą na adres: 
    Departament Nadzoru i Badań Klinicznych Wyrobów Medycznych 
    Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    Aleje Jerozolimskie 181C
    02-222 Warszawa
  4. Pismem złożonym osobiście w Kancelarii Głównej
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00

Materiały

Formularz Raportu Poważnego Incydentu Medycznego (MIR)
Formularz​_Raportu​_Poważnego​_Incydentu​_Medycznego​_(MIR).docm 0.68MB
{"register":{"columns":[]}}