Informacja Centrum Obsługi Podatnika urzędu m.st.Warszawy
12.02.2020
Od 1 stycznia 2020 r. w Mieście Stołecznym Warszawa funkcjonuje jeden rachunek bankowy, na który należy dokonywać wpłat z tytułu opłaty skarbowej.
Wpłat należy dokonywać na rachunek:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Centrum Obsługi Podatnika
21 1030 1508 0000 0005 5000 0070
Dotychczasowe rachunki bankowe dla opłaty skarbowej funkcjonujące w Dzielnicach zostały zamknięte z dniem 31 grudnia 2019 r. Wpłata dokonana na te rachunki po 31 grudnia 2019 r. zostanie automatycznie odesłana na konto zleceniodawcy. W związku z powyższym wydruk potwierdzający dokonanie operacji bankowej na zamknięty rachunek bankowy nie może zostać uznany za dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.
Kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Podatnika: 22 443 09 00, 22 443 09 01.
Więcej informacji znajduje się na stronie: https://bip.warszawa.pl/Menu_podmiotowe/biura_urzedu/COP/default.htm.