W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rejestracja pojazdów dyplomatycznych

Rejestracji pojazdu należącego do przedstawicielstwa dyplomatycznego, urzędu konsularnego i misji specjalnej państw obcych lub organizacji międzynarodowej, a także ich personelu, dokonuje wojewoda mazowiecki na wniosek ministra właściwego do spraw zagranicznych (zgodnie z art. 73 ust. 4 ustawy – Prawo o ruchu drogowym).

Wydział Infrastruktury i Rolnictwa udostępnia poniżej informację o wymaganych dokumentach, wysokościach opłat oraz wzory dokumentóww związanych z rejestracją pojazdów dyplomatycznych.

Materiały

Informacja o wymaganych dokumentach oraz opłatach
Procedura​_rejestracji​_pojazdów​_dyplomatycznych​_-​_MUW.pdf 0.28MB
Wzór wniosku o rejestrację
Wzór​_wniosku​_o​_rejestrację​_MUW.docx 0.03MB
Wzór oświadczenia - wywóz pojazdu za granicę
Oświadczenie​_-wywóz​_pojozdu​_za​_granicę.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}