Rejestracja pojazdów dyplomatycznych
Rejestracji pojazdu należącego do przedstawicielstwa dyplomatycznego, urzędu konsularnego i misji specjalnej państw obcych lub organizacji międzynarodowej, a także ich personelu, dokonuje wojewoda mazowiecki na wniosek ministra właściwego do spraw zagranicznych (zgodnie z art. 73 ust. 4 ustawy – Prawo o ruchu drogowym).
Wydział Infrastruktury i Rolnictwa udostępnia poniżej informację o wymaganych dokumentach, wysokościach opłat oraz wzory dokumentóww związanych z rejestracją pojazdów dyplomatycznych.
Materiały
Informacja o wymaganych dokumentach oraz opłatachProcedura_rejestracji_pojazdów_dyplomatycznych_-_MUW.pdf 0.28MB Wzór wniosku o rejestrację
Wzór_wniosku_o_rejestrację_MUW.docx 0.03MB Wzór oświadczenia - wywóz pojazdu za granicę
Oświadczenie_-wywóz_pojozdu_za_granicę.docx 0.01MB