Nabór na członka Rady Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
02.03.2021
Trwa nabór kandydatów na członka Rady Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ. Do Rady MOW NFZ zostaną powołane osoby, wskazane przez organizacje pacjentów działających na rzecz praw pacjenta. Termin składania dokumentów upływa 12 marca 2012 r.
Rady Oddziałów Wojewódzkich NFZ mają charakter opiniodawczo-nadzorczy. W skład rady wchodzi dziewięciu członków będących ubezpieczonymi zamieszkującymi na obszarze działania danego oddziału wojewódzkiego Funduszu. Członkowie są powoływani przez Wojewodę. Kadencja rady trwa cztery lata. Rada wojewódzkiego oddziału Funduszu działa na podstawie uchwalonego przez siebie regulaminu.
Do zadań rady oddziału wojewódzkiego Funduszu należy między innymi:
- opiniowanie projektu planu finansowego oddziału wojewódzkiego Funduszu;
- uchwalanie planu pracy oddziału wojewódzkiego Funduszu;
- opiniowanie sprawozdania z wykonania planu finansowego oddziału wojewódzkiego Funduszu za dany rok;
- monitorowanie prawidłowości postępowania w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej oraz realizacji tych umów;
- kontrolowanie bieżącej działalności oddziału wojewódzkiego Funduszu we wszystkich dziedzinach jego działalności;
- dokonywanie okresowych analiz skarg i wniosków wnoszonych przez ubezpieczonych, z wyłączeniem spraw podlegających nadzorowi medycznemu;
- występowanie do Prezesa Funduszu o przeprowadzenie kontroli oddziału wojewódzkiego Funduszu;
- wydawanie opinii o kandydacie na stanowisko dyrektora oddziału wojewódzkiego Funduszu.
Dokumenty na członka rady należy składać do 12 marca 2012 r. na adres:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Plac Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
z dopiskiem: „Nabór na członka Rady MOW NFZ – WZ”
Informacje o naborze na członka Rady MOW NFZ znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej MUW: https://bip.mazowieckie.pl/artykuly/496/wydzial-zdrowia.