Posiedzenie Mazowieckiego Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. bezpieczeństwa imprez masowych
25.02.2020
Ocena stanu bezpieczeństwa podczas rozgrywek piłkarskich i przejazdów kibiców na te wydarzenia w 2019 roku oraz oczekiwania wobec klubów piłkarskich w zakresie zapewnienie bezpieczeństwa w 2020 roku – to temat przewodni posiedzenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. bezpieczeństwa imprez masowych.
Posiedzenie było okazją do podsumowania działań Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, w zakresie bezpieczeństwa imprez masowych w 2019 roku oraz określenia kierunku działań na 2020 r. Część tę zreferował Sławomir Bartosiewicz, Kierownik Oddziału Bezpieczeństwa Publicznego i Organizacji Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego MUW.
W trakcie posiedzenia, które odbyło się na Stadionie Miejskim Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, rekomendacje Wojewody Mazowieckiego przedstawił Wicewojewoda Artur Standowicz.
W posiedzeniu uczestniczyli Wicewojewoda Mazowiecki Artur Standowicz, Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Paweł Błasiak oraz przedstawiciele: Klubu Legia Warszawa, Komendy Stołecznej Policji, Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu, Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, Komendy Regionalnej Straży Ochrony Kolei w Warszawie, Mazowieckiego Związku Piłki Nożnej i Komisji Ligi Ekstraklasy S.A.