W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wnioski o modyfikację uprawnień

Wytyczne dotyczące uzyskiwania uprawnień użytkownika Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych

Jeżeli uzyskałeś decyzję o uznaniu dorobku naukowego i zawodowego za równoważne z odbyciem szkolenia specjalizacyjnego i chcesz przystąpić do Państwowego Egzaminu Specjalizacyjnego w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia lub jesteś zainteresowany odbywaniem szkolenia specjalizacyjnego w jednej z dziedzin mających zastosowanie w ochronie zdrowia wypełnij wniosek o modyfikację uprawnień.

1. Załóż konto w Systemie Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK) na stronie internetowej.

2. Wypełnij wniosek o modyfikację uprawnień.

3. Korzystaj ze starej wersji SMK. Wybierz funkcję: "przejdź do poprzedniej wersji" - przycisk znajduje się u góry strony. Następnie wybierz ikonę wniosków o modyfikację uprawnień, kliknij ikonę "nowy wniosek" po lewej stronie panelu.

4. W trakcie wypełniania wniosku pamiętaj, aby wskazać jako grupę biznesową kategorię „inny pracownik medyczny”, a jako grupę funkcjonalną  kategorię „użytkownik”. 

5. Jeżeli chcesz, aby nasz urząd rozpatrzył złożony przez Ciebie wniosek, wówczas jako jednostkę akceptującą wniosek wskaż Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie.

6. Zwróć uwagę, by w polu o nazwie "data wydania dyplomu" wpisać prawidłową datę tj. datę wydania dyplomu ukończenia studiów magisterskich, a nie datę uzyskania tytułu magistra.

7 a. W sytuacji użycia funkcji "złóż wniosek papierowy" konieczna jest Twoja wizyta w urzędzie (pl. Bankowy 3/5, Warszawa, wejście B, II piętro, pok. 268). Musisz zgłosić się z wydrukowanym  wnioskiem o modyfikację uprawnień, dowodem osobistym i dyplomem ukończenia studiów magisterskich  w celu potwierdzenia uprawnień oraz tożsamości. 
Wydrukowany z systemu wniosek powinien zostać odręcznie i czytelnie podpisany (pod danymi z wniosku).

Termin wizyty w urzędzie należy umówić (kontaktując się z pracownikiem Wydziału Zdrowia Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie) pod numerem telefonu: 22 695 64 77.

7 b. W przypadku złożenia wniosku o modyfikację uprawnień w SMK przy użyciu profilu zaufanego Twoja wizyta w urzędzie nie jest konieczna. Jednak niezwłocznie po wypełnieniu wniosku o modyfikację uprawnień w SMK musisz przesłać odpis  dyplomu ukończenia studiów magisterskich;  możliwe jest także przesłanie kopii dyplomu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokument należy przekazać drogą pocztową na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Wydział Zdrowia, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa  - wraz z pismem przewodnim  zawierającym  Twoje dane adresowe  oraz prośbę o rozpatrzenie wniosku o modyfikację uprawnień złożonego w Systemie Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych.

8. Po zweryfikowaniu przez nas danych dotyczących Twojej tożsamości i uprawnień na podstawie przedstawionych dokumentów - nadane zostaną Ci uprawnienia użytkownika Systemu Monitorowania Kształcenia i wówczas po zalogowaniu się jako użytkownik w Twoim profilu w SMK pojawią się nowe ikony, które umożliwią Ci podejmowanie dalszych działań w systemie, w tym np. takich jak złożenie wniosku o rozpoczęcie specjalizacji. Informacje o wnioskowaniu o rozpoczęcie specjalizacji znajdziesz na stronie Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w zakładce "Rozpoczęcie specjalizacji" w sekcji o nazwie: "Składanie wniosku o rozpoczęcie specjalizacji". 

Natomiast jeżeli posiadasz decyzję Ministra Zdrowia o uznaniu dorobku naukowego, wówczas po nadaniu Ci uprawnień użytkownika systemu kolejnym krokiem będzie złożenie wniosku o przystąpienie do Państwowego Egzaminu Specjalizacyjnego w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia.

Gdzie uzyskać pomoc techniczną

W przypadku trudności technicznych np. z logowaniem lub dostępem do konta utworzonego w Systemie Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych informacje uzyskasz kontaktując się z Centrum e-Zdrowia, które prowadzi infolinię pod numerem telefonu: 19239.  Jeśli nie będziesz mógł się połączyć z infolinią Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych, wyślij pytania na adres e-mail: smk-serwis@cez.gov.pl. 

Materiały

1. Klauzula informacyjna dla kadr medycznych uczestniczących w procesie szkolenia specjalizacyjnego - wersja 3 - maj 2024
1​_Klauzula​_informacyjna​_dla​_kadr​_medycznych​_uczestniczących​_w​_procesie​_szkolenia​_specjalizacyjnego​_-​_wersja​_3​_-​_maj​_2024.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}