W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wydział Spraw Cudzoziemców

Do działań Wydziału Spraw Cudzoziemców należą w szczególności zadania z zakresu prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących zezwoleń na pobyt czasowy, stały oraz rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej.

Dyrektor: Małgorzata Łopion

Zastępca Dyrektora: Anna Kamińska

Kontakt

Wydział Spraw Cudzoziemców
Sekretariat

Marszałkowska 3/5
00-624 Warszawa
tel. 22 695 65 65
fax 22 695 66 03
e-mail: wsc@mazowieckie.pl

Godziny pracy wydziału: poniedziałek 10:00-18:00, wtorek-piątek 8:00-16:00
Godziny obsługi klientów: poniedziałek 10:00-17:30, wtorek-piątek 8:00-15:00

Informacje w sprawach cudzoziemców

Oddziały:

1.    Oddział Obywatelstwa i Repatriacji
2.    Oddział Pobytów Czasowych
3.    Oddział Obsługi Klienta
4.    Oddział Organizacyjno-Administracyjny
5.    Oddział Pobytów Stałych
6.    Oddział Dokumentacji

{"register":{"columns":[]}}