W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Harmonogram przyjmowania skarg i wniosków

Przyjmowanie skarg i wniosków w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie – w godz. 14.00-17.00:

Zamiar skorzystania z możliwości osobistego spotkania w sprawie skarg i wniosków z wyznaczonym Dyrektorem Wydziału może zostać zgłoszony telefonicznie lub osobiście w sekretariacie wyznaczonego na dany dzień Dyrektora Wydziału.

Po przybyciu do Urzędu (wejście od ul. Wały Chrobrego 4) należy zgłosić się do punktu informacyjnego w holu głównym.

 

4 listopada

Dyrektor Wydziału Ratownictwa Medycznego i Powiadamiania Ratunkowego
tel. 91 430 33 53

12 listopada

Dyrektor Biura Wojewody
tel. 91 430 34 41

18 listopada

Dyrektor Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej
tel. 91 430 32 43

25 listopada

Wojewoda Zachodniopomorski
tel. 91 430 33 15

Przyjmowanie skarg i wniosków w Delegaturze Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koszalinie

Skargi przyjmowane są w godz. 14.00-16.00 według harmonogramu:
4, 12, 18, 25 listopada 2024 r.


Serkretariat Delegatury ZUW w Koszalinie
tel. 94 342 82 03

 

 

{"register":{"columns":[]}}