Baza innowacji publicznych
04.05.2022
Baza innowacji publicznych ma na celu sprawdzenie skali zastosowania nowych technologii w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach naukowych i podmiotach administracji centralnej oraz wymianę doświadczeń pomiędzy tymi jednostkami. Podziel się swoim doświadczeniem z innymi!
W związku z coraz szerzej stosowanymi rozwiązaniami technologicznymi w administracji publicznej w Wydziale Projektów Innowacyjnych w Departamencie Tożsamości Cyfrowej KPRM podjęliśmy decyzję o aktualizacji Mapy Innowacji i wytworzeniu Bazy Innowacji Publicznych. Dlatego też serdecznie zapraszamy do wypełnienia ankiety, której celem jest zebranie inicjatyw technologicznych w Państwa urzędzie oraz finalnie – wymianę doświadczeń z innymi jednostkami tak, aby wzajemnie się od siebie uczyć, rozmawiać o wyzwaniach i korzystać z już wytworzonych projektów.
Wytworzona baza zilustruje skalę zastosowania nowych technologii w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach naukowych i podmiotach administracji centralnej. Jej celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy na temat korzyści płynących z inwestycji w technologie. Pozwoli również na porównanie jak poszczególne regiony wypadają na tle całego kraju, co pozwoli nam kierunkować nasze działania z poziomu centralnego.
Dodatkowe korzyści z udziału w projekcie to:
- promocja miasta/regionu/badań naukowych,
- przyciągnięcie uwagi nowych inwestorów,
- ułatwienie nawiązania współpracy i wymiany doświadczeń z innymi podmiotami w zakresie wykorzystania nowych technologii.
Będziemy zobowiązani za wypełnienie ankiety, która jest dostępna pod TYM LINKIEM lub skorzystają z załączonego formularza i wyślą go drogą mailową.
W razie pytań odpowiedziami służy Pani Sylwia Stefaniak, Ekspert w Wydziale Projektów Innowacyjnych: sylwia.stefaniak@mc.gov.pl
Materiały
Baza innowacji publicznych formularzBaza_innowacji_publicznych-formularz.xlsx 0.01MB