Miejsca Obsługi Klienta
W Miejscu Obsługi Klienta (MOK) zrealizujesz pełen zakresu usług w systemie e-TOLL.
Wykaz Miejsc Obsługi Klienta i więcej szczegółów znajdziesz na stronie etoll.gov.pl.
UWAGA!
Wymienione poniżej usługi możesz zrealizować samodzielnie bez konieczności wizyty w MOK. Wystarczy, zalogować się do swojego Internetowego Konta Klienta, by online zrealizować niezbędną usługę.
Konto w e-TOLL doładujesz również z poziomu aplikacji mobilnej e-TOLL PL.
Zakres usług, które wykonasz samodzielnie online, jak i w Miejscach Obsługi Klienta dotyczy konta przedpłaconego i konta z odroczoną płatnością:
- rejestracja w systemie e-TOLL,
- sprawdzenie konta rozliczeniowego,
- doładowanie konta,
- otrzymanie listy dokonanych transakcji,
- edycja rejestrowanych danych (np. zmiana adresu, danych kontaktowych, itd.),
- dodanie pojazdów do konta rozliczeniowego,
- usunięcie pojazdów z konta rozliczeniowego,
- zamykanie konta rozliczeniowego,
- nabycie urządzenia pokładowego.
W systemie e-TOLL masz możliwość przypisania do pojazdu:
- bezpłatnej aplikacji mobilnej e-TOLL PL,
- ZSL (Zewnętrznego Systemu Lokalizacyjnego),
- OBU (On-board-Unit).
Ponadto w Miejscu Obsługi Klienta możesz:
- opłacić notę obciążeniową (dotyczy tylko konta z odroczoną płatnością),
- opłacić kartą lub szybką płatnością zabezpieczenie pieniężne dla konta z odroczoną płatnością,
- otrzymać zwrot środków po zamknięciu konta rozliczeniowego,
a także
- zgłosić ogólny lub techniczny problem,
- złożyć reklamację finansową w formie pisemnej.