Informacja o wyniku konkursu na stanowisko adiunkta w Katedrze Marketingu w Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
20.09.2024
Materiały
Treść informacji20240920_18092024_Informacja_o_wynikach_konkursu_-_adiunkta_badawczo-dydaktyczny_w_KM.pdf 0.23MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 20.09.2024 16:02 Piotr Zieliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja o wyniku konkursu na stanowisko adiunkta w Katedrze Marketingu w Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie | 1.0 | 20.09.2024 16:02 Piotr Zieliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP