W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o wyniku konkursu na stanowisko adiunkta w Katedrze Marketingu w Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

20.09.2024

Materiały

Treść informacji
20240920​_18092024​_Informacja​_o​_wynikach​_konkursu​_-​_adiunkta​_badawczo-dydaktyczny​_w​_KM.pdf 0.23MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.09.2024 16:02 Piotr Zieliński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o wyniku konkursu na stanowisko adiunkta w Katedrze Marketingu w Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie 1.0 20.09.2024 16:02 Piotr Zieliński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}