Dodatkowy nabór ofert w programie „Senior+” edycja 2020
27.04.2020
Ruszył dodatkowy nabór ofert w programie „Senior+” edycja 2020. Wsparcie można otrzymać na tworzenie oraz funkcjonowanie placówek dla seniorów, w tym dziennych domów i klubów „Senior+”. Oferty należy składać do 21 maja br.
Na realizację Programu w 2020 r. przeznaczono środki finansowe w wysokości 80 mln zł. Samorządy mogą otrzymać wsparcie na tworzenie oraz funkcjonowanie placówek „Senior+”.
Dodatkowy nabór ofert dotyczy realizacji zadań w ramach modułu I oraz modułu II konkursu, przy czym dofinansowanie w ramach modułu II dotyczy wyłącznie placówek utworzonych w latach 2015-2019 w ramach programu „Senior+”.
Wysokość środków planowana na utworzenie Dziennych Domów „Senior+” i utworzenie Klubów „Senior+” oraz na zapewnienie funkcjonowania już istniejących placówek wynosi: 16,5 mln zł.
Gdzie przesłać ofertę?
Ofertę należy wypełnić i złożyć w generatorze ofert (GO), dostępnym na stronie www.senior.gov.pl do dnia 21 maja 2020 roku. Tak złożoną ofertę należy zapisać w formacie PDF i wydrukować.
Podpisaną, wydrukowaną z generatora ofert, papierową wersję oferty – wraz z wymaganymi załącznikami – należy przesłać do właściwego Urzędu Wojewódzkiego.
Kiedy rozstrzygnięcie?
Wyniki konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości nie później niż do dnia 25 czerwca 2020 roku.
Program Wieloletni „Senior+” na lata 2015-2020 adresowany jest do nieaktywnych zawodowo osób w wieku 60+. W ramach Programu jednostki samorządu terytorialnego szczebla gminnego, powiatowego oraz wojewódzkiego, mogą ubiegać się o uzyskanie środków finansowych przeznaczonych na jednorazowe wsparcie finansowe na utworzenie (przebudowę lub remont) i wyposażenie placówki (moduł 1) oraz zapewnienie funkcjonowania już istniejących placówek (moduł 2).