W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Lista zatwierdzonych wniosków w ramach Programu resortowego Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025

03.10.2024

3 października 2024 r. Pan Łukasz Krasoń – Sekretarz Stanu z upoważnienia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zaakceptował listę zatwierdzonych wniosków w ramach Programu resortowego Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025.

W związku z przekroczeniem dostępnego budżetu — na bazie zapisów Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego -  edycja 2025 — przyznane kwoty w stosunku do pierwotnie zaproponowanych zostały pomniejszone.

W ramach ogłoszonego Programu zaakceptowano wnioski na łączną kwotę: 1.025.423.885,37 zł (wraz z kosztami obsługi).

Materiały

Lista zatwierdzonych wniosków w ramach Programu resortowego Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
lista-rekomendowanych-wnioskow-aoozn-jst-2025-03102024.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.10.2024 16:21 Departament Komunikacji i Promocji
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Pełnomocnika Rządu Do Spraw Osób Niepełnosprawnych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Lista zatwierdzonych wniosków w ramach Programu resortowego Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025 1.0 07.10.2024 16:21 Departament Komunikacji i Promocji

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}