Ogłoszenie o zmianie Regulaminu konkursu grantowego realizowanego w ramach projektu pt. "Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych"
W dniu 6 lipca 2023 r., Pan Stanisław Szwed, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej, zaakceptował zmianę Regulaminu konkursu grantowego realizowanego w ramach projektu pt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych”
W ww. Regulaminie wprowadzono następującą zmianę:
W części III. REALIZACJA GRANTU 3.1 ODPOWIEDZIALNOŚĆ I UMOWA O POWIERZENIE GRANTU pkt 1. Maksymalny okres realizacji grantu wskazany we Wniosku o powierzenie grantu powinien zawierać się w okresie od dnia 1 sierpnia 2022 r. do dnia 31 sieprnia 2023 r.
Otrzymuje brzmienie:
pkt 1. Maksymalny okres realizacji grantu wskazany we Wniosku o powierzenie grantu powinien zawierać się w okresie od dnia 1 sierpnia 2022 r. do dnia 30 września 2023 r.
Materiały
Zmieniony Regulamin konkursu grantowego 06.07.2023rZmieniony_Regulamin_konkursu_grantowego_06.07.2023r.pdf 0.49MB