W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych

29.12.2021

logo projektu

Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

                                                                Specjalista ds. rozliczeń

                                                        (Administrator/Starszy administrator)

w projekcie „Aktywni niepełnosprawni – narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych” w ramach Działania 2.6 Wysoka jakość polityki na rzecz włączenia społecznego i zawodowego osób niepełnosprawnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Warunki zatrudnienia:

  • 0,5 etatu,
  • umowa na czas określony do dnia 31 grudnia 2023 r.,
  • miejsce pracy ul. Żurawia 4A, 00-503 Warszawa,
  • możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
  • ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między godziną 7.30 a 9.00).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • budynek przy ul. Żurawiej 4A jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • w budynku znajduje się winda umożliwiająca wjazd osobie na wózku inwalidzkim (wejście ma 77 cm szerokości) oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • w budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Głównym zadaniem będzie kompleksowe prowadzenie rozliczeń finansowych projektu, w tym w szczególności:

  • rozliczanie wydatków projektu,
  • przygotowywanie wniosków o płatność,
  • weryfikacja dokumentów finansowych,
  • monitorowanie postępu finansowego w projekcie i nadzór nad budżetem paragrafowym projektu,
  • prowadzenie rozliczeń i przygotowanie na potrzeby Biura Dyrektora Generalnego w MRiPS, pracowników BON oraz Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Zarządzającej, zestawień poniesionych wydatków,
  • przygotowanie prognoz wydatków,
  • przygotowywanie zmian we wniosku o dofinansowanie projektu,
  • prowadzenie dokumentacji finansowej projektu,
  • bieżące kontakty (kontakty robocze) z Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Zarządzającej oraz pracownikami MRiPS,
  • udział w wybranych posiedzeniach Komitetu Sterującego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w nadzorowaniu budżetu i harmonogramu projektu, w tym współfinansowanych ze środków unijnych,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia i dokładność w działaniu,
  • samodzielność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań,
  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, systematyczność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • praktyczna znajomość obsługi Pakietu MS Office, w szczególności Excela,
  • praktyczna znajomość systemu SL 2014.

Znajomość:

  • zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym w szczególności Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,
  • aktualnych zasad i wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych oraz kwalifikowalności kosztów,
  • ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • problematyki związanej z rehabilitacją zawodową i społeczną osób z niepełnosprawnościami,
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE o wartości minimum 3 mln. zł.

Proponowane wynagrodzenie:

Wynagrodzenie miesięczne ok. 3 000 zł brutto

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrips.gov.pl 

Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.

Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji i wytycznych Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.

W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:

  • oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,
  • dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,
  • w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub nostryfikacji dyplomu,
  • spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

Etapy, metody oraz techniki naboru:

  • weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
  • skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z wybranymi osobami, które spełnią wymagania formalne,
  • wybrane osoby zostaną zaproszone na test wiedzy lub umiejętności oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

  • wymagane dokumenty należy złożyć w formie papierowej lub przesłać w terminie do dnia 14 stycznia 2022 r. na adres:

                                            Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych

                                                     Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej

                                                     ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa

                                               z wyraźnym dopiskiem: Rekrutacja „BON II PO WER AN”

  • oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15),
  • do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością,
  • o ważności oferty decyduje data wpływu do MRiPS,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: (22) 461-60-58.

 

logo partnerów projektu

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.12.2021 13:21 Ewa Dąbrowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Kuczyńska/BON
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych 5.0 05.08.2022 08:13 Ewa Dąbrowska
Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych 4.0 24.02.2022 09:14 Ewa Dąbrowska
Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych 3.0 30.12.2021 13:24 Ewa Dąbrowska
Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych 2.0 30.12.2021 13:23 Ewa Dąbrowska
Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych 1.0 30.12.2021 13:21 Ewa Dąbrowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}