Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych
29.12.2021
Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń
(Administrator/Starszy administrator)
w projekcie „Aktywni niepełnosprawni – narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych” w ramach Działania 2.6 Wysoka jakość polityki na rzecz włączenia społecznego i zawodowego osób niepełnosprawnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Warunki zatrudnienia:
- 0,5 etatu,
- umowa na czas określony do dnia 31 grudnia 2023 r.,
- miejsce pracy ul. Żurawia 4A, 00-503 Warszawa,
- możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między godziną 7.30 a 9.00).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- budynek przy ul. Żurawiej 4A jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
- w budynku znajduje się winda umożliwiająca wjazd osobie na wózku inwalidzkim (wejście ma 77 cm szerokości) oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- w budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Głównym zadaniem będzie kompleksowe prowadzenie rozliczeń finansowych projektu, w tym w szczególności:
- rozliczanie wydatków projektu,
- przygotowywanie wniosków o płatność,
- weryfikacja dokumentów finansowych,
- monitorowanie postępu finansowego w projekcie i nadzór nad budżetem paragrafowym projektu,
- prowadzenie rozliczeń i przygotowanie na potrzeby Biura Dyrektora Generalnego w MRiPS, pracowników BON oraz Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Zarządzającej, zestawień poniesionych wydatków,
- przygotowanie prognoz wydatków,
- przygotowywanie zmian we wniosku o dofinansowanie projektu,
- prowadzenie dokumentacji finansowej projektu,
- bieżące kontakty (kontakty robocze) z Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Zarządzającej oraz pracownikami MRiPS,
- udział w wybranych posiedzeniach Komitetu Sterującego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w nadzorowaniu budżetu i harmonogramu projektu, w tym współfinansowanych ze środków unijnych,
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia i dokładność w działaniu,
- samodzielność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań,
- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, systematyczność,
- umiejętność pracy w zespole,
- praktyczna znajomość obsługi Pakietu MS Office, w szczególności Excela,
- praktyczna znajomość systemu SL 2014.
Znajomość:
- zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym w szczególności Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój,
- aktualnych zasad i wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych oraz kwalifikowalności kosztów,
- ustawy o finansach publicznych oraz ustawy Prawo zamówień publicznych,
- problematyki związanej z rehabilitacją zawodową i społeczną osób z niepełnosprawnościami,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE o wartości minimum 3 mln. zł.
Proponowane wynagrodzenie:
Wynagrodzenie miesięczne ok. 3 000 zł brutto
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrips.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji i wytycznych Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.
W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
- oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,
- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,
- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub nostryfikacji dyplomu,
- spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
- skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z wybranymi osobami, które spełnią wymagania formalne,
- wybrane osoby zostaną zaproszone na test wiedzy lub umiejętności oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
- wymagane dokumenty należy złożyć w formie papierowej lub przesłać w terminie do dnia 14 stycznia 2022 r. na adres:
Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem: Rekrutacja „BON II PO WER AN”
- oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15),
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością,
- o ważności oferty decyduje data wpływu do MRiPS,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: (22) 461-60-58.
- Pierwsza publikacja:
- 30.12.2021 13:21 Ewa Dąbrowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Kuczyńska/BON
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych | 5.0 | 05.08.2022 08:13 Ewa Dąbrowska |
Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych | 4.0 | 24.02.2022 09:14 Ewa Dąbrowska |
Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych | 3.0 | 30.12.2021 13:24 Ewa Dąbrowska |
Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych | 2.0 | 30.12.2021 13:23 Ewa Dąbrowska |
Ogłoszenie ws. naboru specjalisty ds. rozliczeń do projektu pt. Aktywni niepełnosprawni - narzędzia wsparcia samodzielności osób niepełnosprawnych | 1.0 | 30.12.2021 13:21 Ewa Dąbrowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP