W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Petycja 132-2024 dotycząca zmiany przepisów w zakresie uporządkowania uprawnień emerytalnych w obszarze systemów emerytalnych RP tj. powszechnego i służb mundurowych

Data złożenia: 29.10.2024 r.

 

W przypadku wyrażenia zgody, imię i nazwisko albo nazwa podmiotu wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego jest składana: brak zgody

 

Dane dotyczące przebiegu postępowania, w szczególności dotyczące zasięganych opinii, przewidywanego terminu oraz sposobu załatwienia: trwa analiza petycji, przewidywany termin załatwienia – bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż do 29 stycznia 2025 r.

Materiały

Petycja nr 132-2024
Petycja​_nr​_132-2024.pdf 0.42MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2024 13:23 Beata Bartela
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Eliza Wiśniewska Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Społecznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Petycja 132-2024 dotycząca zmiany przepisów w zakresie uporządkowania uprawnień emerytalnych w obszarze systemów emerytalnych RP tj. powszechnego i służb mundurowych 1.0 26.11.2024 13:23 Beata Bartela

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}