Postępowanie w trybie zasady konkurencyjności dotyczące wyboru wykonawcy kontroli 15 projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER)
27.07.2023
Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej, pełniący funkcję Instytucji Pośredniczącej (IP) Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) dla Działań: 1.3 i 1.4 i Poddziałania 1.5 w ramach Osi Priorytetowej I oraz Działań: 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2,7, 2.8, 2.9 i 2.20 w ramach Osi Priorytetowej II PO WER 2014-2020, zachęca potencjalnych wykonawców do złożenia ofert w ramach prowadzonego postępowania w trybie zasady konkurencyjności dotyczącego przeprowadzenia kontroli 15 projektów realizowanych w ramach PO WER.
Informacje ogólne
Kontrola obejmować będzie przeprowadzenie czynności kontrolnych w miejscach realizacji projektów. Istnieje możliwość prowadzenia kontroli w trybie zdalnym, o ile zajdą takie przesłanki, w terminie obowiązywania ustawy o szczególnych rozwiązaniach wspierających realizację programów operacyjnych w związku z wystąpieniem COVID-19, niemniej uzasadnieniem do jej przeprowadzenia może być wyłącznie wniosek Beneficjenta poparty faktem, iż dana instytucja w pełnym wymiarze pracuje w formie zdalnej. Każdorazowo do przeprowadzenia kontroli w trybie zdalnym, wymagana będzie zgoda Zamawiającego.
Kontrole będą przeprowadzone w Zespołach dwuosobowych, przy czym kontrola trwać będzie co najmniej 3 dni robocze. IP zastrzega, iż część kontroli może być przeprowadzanych w trybie doraźnym (kontrola w siedzibie lub w trybie zdalnym bez zawiadomienia Beneficjenta) i dotyczyć konkretnego zakresu realizacji projektu, celem potwierdzenia prawidłowości jego realizacji.
Kontrole będą odbywały się na terenie całego kraju i zostaną przeprowadzone nie później niż do dnia 15.10.2023 r., przy czym powyższy termin odnosi się do czynności kontrolnych wobec Beneficjenta (w siedzibie/zdalnie). Zakończenie realizacji zamówienia Zamawiający planuje na 31.12.2023 r. (w tym odbiór przedmiotu zamówienia oraz rozliczenie finansowe). Każda z przeprowadzonych kontroli zostanie odebrana protokołem odbioru. Szczegółowy zakres kontroli, w tym opis obszarów podlegających weryfikacji, został wskazany w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego nr 1/2023/WK – tj. SOPU.
Sposób, miejsce i termin składania ofert
Kompletna oferta powinna zawierać:
- a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – wypełniony i podpisany przez wykonawcę,
- b) Wykaz usług wraz z dowodami – Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – wypełniony i podpisany przez wykonawcę,
- c) Wykaz osób, które będą odpowiedzialnie za realizację zamówienia – Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – wypełniony i podpisany przez wykonawcę,
- d) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego - wypełniony i podpisany przez wykonawcę,
- e) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego - wypełniony i podpisany przez wykonawcę,
- f) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Dokumenty wskazane w lit. a-f można składać w formie pisemnej lub elektronicznej według wyboru Wykonawcy w terminie do dnia 4 sierpnia 2023 roku do godz. 15.00.
Uwaga! Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Forma pisemna
Oferta złożona w zamkniętej kopercie, na adres Zamawiającego:
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego
ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa
z dopiskiem na kopercie:
„Oferta w postępowaniu nr 1/2023/ dotyczącym wykonania maksymalnie 15 kontroli projektów realizowanych w ramach Działań 1.3, 1.4 i Poddziałania 1.5.1 w ramach Osi Priorytetowej I oraz 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2,7, 2.8, 2.9 i 2.20 w ramach Osi Priorytetowej II PO WER 2014-2020”.
Uwaga! Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania przesyłki.
Forma elektroniczna
Wykonawca może złożyć ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (edowód) lub poprzez czytelnie wypełniony, podpisany skan na adres e-mail: sekretariat.dwf@mrips.gov.pl.
W temacie wiadomości należy wskazać: „Oferta w postępowaniu nr 1/2023/WK dotyczącym wykonania maksymalnie 15 kontroli projektów realizowanych w ramach Działań 1.3, 1.4 i Poddziałania 1.5.1 w ramach Osi Priorytetowej I oraz 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2,7, 2.8, 2.9 i 2.20 w ramach Osi Priorytetowej II PO WER 2014-2020”,
lub
złożyć ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem odpowiedniej funkcjonalności Bazy konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Pytania
W przypadku pytań, dodatkowych wyjaśnień udzielają:
- Katarzyna Ciesielska, e-mail: katarzyna.ciesielska@mrips.gov.pl, telefon: +48 538 117 472.
- Michał Jarząbek, e-mail: michal.jarzabek@mrips.gov.pl, telefon: +48 538 117 474.
- Maciej Klich, e-mail: maciej.klich@mrips.gov.pl, telefon: 538 117 416.
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Umowy (SOPU)
- Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (FO)
- Załącznik nr 3 - Wykaz usług
- Załącznik nr 4 - Wykaz osób
- Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
- Załącznik nr 6 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Załączniki do SOPU:
- Pierwsza publikacja:
- 27.07.2023 13:05 Departament Komunikacji i Promocji
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Postępowanie w trybie zasady konkurencyjności dotyczące wyboru wykonawcy kontroli 15 projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER) | 1.0 | 27.07.2023 13:05 Departament Komunikacji i Promocji |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP