W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Promocja zatrudnienia osób w wieku 50+

03.12.2015

Owocem cyklu konferencji „Jak skutecznie wspierać? Dobre praktyki w zakresie aktywizacji zawodowej osób w wieku 50+” jest zamieszczone poniżej opracowanie do pobrania. 

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zorganizowało cykl czterech konferencji regionalnych pt. „Jak skutecznie wspierać? Dobre praktyki w zakresie aktywizacji zawodowej osób w wieku 50+” oraz konferencję krajową pn. „Jak efektywnie aktywizować zawodowo na rynku pracy osoby w wieku 50+”. Ich celem była promocja zatrudnienia osób w wieku 50+. Przedstawiciele urzędów pracy, organizacji pozarządowych oraz władz rządowych i samorządowych dzielili się doświadczeniami i praktykami dotyczącymi problemów osób 50+ na rynku pracy.

Opracowanie pt. „JAK WSPIERAĆ SKUTECZNIE? DOBRE PRAKTYKI W ZAKRESIE AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ” stanowi podsumowanie cyklu konferencji. Zawiera krótki opis najbardziej skutecznych rozwiązań w zakresie aktywizacji zawodowej osób w wieku 50+ oraz linki do prezentacji i zdjęć z każdej z konferencji.

Materiały


dobre​_praktyki​_50+​_konferencje2015.pdf 0.61MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
04.11.2018 18:10 Biuro Promocji
Pierwsza publikacja:
04.11.2018 18:10 Biuro Promocji
{"register":{"columns":[]}}