W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rok 2024 w Polsce: 30-lecie EURES i sukcesy kampanii informacyjnej

14.01.2025

Rok 2024 był szczególny dla sieci EURES – świętowaliśmy 30-lecie wspierania mobilności na europejskim rynku pracy!

30 Lecie EURES we Wrocławiu

Z tej okazji polskie publiczne służby zatrudnienia (WUP, PUP) oraz Ochotnicze Hufce Pracy zorganizowały wyjątkową kampanię informacyjno-komunikacyjną.

Celem było dotarcie do bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców i partnerów, aby promować możliwości współpracy i rozwoju, jakie oferuje sieć EURES.

Co udało się osiągnąć?

Bezpośredni kontakt z uczestnikami rynku pracy 

W ramach kampanii przeprowadzono aż 61 888 rozmów indywidualnych z bezrobotnymi i poszukującymi pracy, a także 12 103 spotkania z pracodawcami i organizacjami pracodawców.

To nie tylko liczby – to konkretne osoby, które mogły dowiedzieć się, jak działania  sieci EURES mogą wesprzeć ich w poszukiwaniu pracy lub w znalezieniu pracowników.

Zorganizować wydarzenia, które łączyły ludzi

Kampania to także ogromna liczba spotkań i wydarzeń - dla osób poszukujących pracy:

zorganizowano aż 4 999 wydarzeń, które przyciągnęły 120 170 uczestników!

To setki warsztatów, targów pracy i sesji informacyjnych, które przybliżyły ofertę EURES.

Dla pracodawców - odbyło się 274 wydarzenia, w których wzięło udział ponad 8 393 osoby.

Wykorzystać media, które mówiły o EURES

Promocja kampanii dotarła także do prasy, radia i telewizji. W mediach opublikowano 108 artykułów, a 561 spotów reklamowych i wywiadów wyemitowano w radio i telewizji. Dzięki temu sieć EURES zyskała jeszcze większy zasięg i widoczność.

Aktywność EURES w sieci

Działalność online była jednym z kluczowych elementów kampanii.
Strony internetowe - opublikowano 1 265 artykułów, które odnotowały aż 239 586 odsłon.

Media społecznościowe - Facebook: 3 056 postów promujących kampanię, które dotarły do tysięcy użytkowników.
LinkedIn -  106 publikacji skierowanych do profesjonalistów i pracodawców.

Współpracę, która się opłaca

Do działań promocyjnych udało się zaangażować 1 324 multiplikatorów, czyli partnerów 
i instytucji wspierających, którzy pomogli w dotarciu z informacjami do jeszcze szerszego grona odbiorców.

Wspólne działania dla lepszego rynku pracy

Kampania z okazji 30-lecia sieci EURES to dowód na to, że współpraca i zaangażowanie przynoszą realne efekty. Dzięki wspólnym wysiłkom udało się zwiększyć świadomość 
o możliwościach, jakie oferuje sieć EURES, oraz zainspirować tysiące ludzi do działania.

To był wyjątkowy rok, ale nie zatrzymujemy się na tym! Sieć EURES nadal wspiera mobilność zawodową i rozwój rynku pracy w Polsce i  Europie.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedzaj regularnie naszą stronę EURES oraz media społecznościowe i zobacz, jak EURES może pomóc także Tobie!

Departament Rynku Pracy, 
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej 
 

Zdjęcia (14)

{"register":{"columns":[]}}