W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Składanie wniosków poprzez Generator Funduszu Solidarnościowego w ramach naboru wniosków w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025

18.11.2024

Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych informuje, że 14 listopada 2024 r. uruchomiono możliwości składania wniosków za pośrednictwem Generatora Funduszu Solidarnościowego w ramach Programu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja 2025.

Link do ogłoszenia: https://niepelnosprawni.gov.pl/a,1555,nabor-wnioskow-w-ramach-resortowego-programu-ministra-rodziny-pracy-i-polityki-spolecznej-opieka-wytchnieniowa-dla-jednostek-samorzadu-terytorialnego-edycja-2025

Generator jest aplikacją webową, dostępną wyłącznie dla zarejestrowanych w systemie użytkowników pod adresem url: https://bfs.mrips.gov.pl 

Pytania i wątpliwości dotyczące obsługi Generatora kierować należy za pośrednictwem formularza dostępnego w zakładce „pomoc” lub bezpośrednio na adres e-mail: administrator@bfs.mrips.gov.pl 

Instrukcja obsługi Generatora Funduszu Solidarnościowego stanowiąca załącznik nr 10 do Programu została opublikowana wraz z ogłoszenie Programu.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.11.2024 15:24 Departament Komunikacji i Promocji
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Pełnomocnika Rządu Do Spraw Osób Niepełnosprawnych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Składanie wniosków poprzez Generator Funduszu Solidarnościowego w ramach naboru wniosków w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 1.0 18.11.2024 15:24 Departament Komunikacji i Promocji

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}