Audyt dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania
29.06.2021
W ramach procedury rozeznania rynku Departament Gospodarki Cyfrowej Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii zaprasza do składania ofert na usługę audytu dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania.
Kody CPV
72150000-1 Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
72413000-8 Usługi w zakresie projektowania stron WWW
73110000-6 Usługi badawcze
Informacje ogólne
Przed przygotowaniem oferty należy szczegółowo zapoznać się z dokumentami SOPZ, stanowiącymi załączniki do zapytania.
Zamówienie powinno zostać wykonane w terminie nie później niż do 31 stycznia 2022 r.
Zostanie wybrana ta z ofert, która spełni wszystkie wymagania i zaprezentuje najkorzystniejszy bilans punktacji według kryteriów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Warunki udziału
I Wymagania niezbędne wobec Wykonawcy
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił potwierdzenie wykonania należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na przeprowadzeniu badań dostępności serwisów internetowych dla osób z niepełnosprawnościami, które to audyty dotyczyły spełniania wymogów zawartych w wytycznych WCAG 2.1. Do każdej usługi przedstawionej w ofercie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie.
II Wymagania niezbędne względem zespołu
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zespołem co najmniej dwóch osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły przynajmniej 3 audyty dostępności (w rozumieniu WCAG) systemów informatycznych (w tym stron internetowych i aplikacji mobilnych). Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia większą liczbę osób spełniających wskazane wymagania.
Kryteria wyboru oferty
- Cena całkowita
Punkty w kryterium „cena” = cena oferty najtańszej / cena oferty badanej * 100 pkt; - Doświadczenie Wykonawcy
wg reguły „spełnia – nie spełnia”;
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
Składanie ofert
Oferty prosimy przesyłać do 7 lipca 2021 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres: efakturowanie@mrpit.gov.pl lub poprzez dedykowany formularz ogłoszenia w Bazie Konkurencyjności.
Osoba do kontaktu
Michał Paćkowski, efakturowanie@mrpit.gov.pl
Informacja o wyborze Wykonawcy
Proponuje się udzielić zamówienia Wykonawcy: Agileo IT Human Value Sp. z o. o., ul. Sienkiewicza 6a, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Materiały
Link do ogłoszenia w Bazie KonkurencyjnościIPU audyt dostępności
1_IPU.doc 0.50MB Wykaz usług audyt dostępności
2_Wykaz_usług.doc 0.04MB Wykaz osób audyt dostępności
3_Wykaz_osób.doc 0.07MB Oświadcznie poufności audyt dostępności
4_oświadczenie_poufność.docx 0.03MB Umowa PPDO wzór audyt dostępności
5_umowa_PPDO_wzór.docx 0.06MB Formularz ofertowy audyt dostępności
6_Formularz_ofertowy.doc 0.06MB SOPZ audyt dostępności
SOPZ_audyt_dostępności.docx 0.04MB Informacja z otwarcia ofert 7 07 2021
Informacja_z_otwarcia_ofert_Audyt_dostępności.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 29.06.2021 14:02 Agata Kubel-Grabau
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Paćkowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Audyt dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania | 4.0 | 21.07.2021 13:03 Monika Waćkowska-Kabaczyńska |
Audyt dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania | 3.0 | 07.07.2021 15:03 Agata Kubel-Grabau |
Audyt dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania | 2.0 | 01.07.2021 09:01 Agata Kubel-Grabau |
Audyt dostępności usług eDoręczeń i Platformy Elektronicznego Fakturowania | 1.0 | 29.06.2021 14:02 Agata Kubel-Grabau |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP