W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie usługi audytu zgodności systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji z normą PN-ISO/IEC 27001, zewnętrznych i wewnętrznych testów penetracyjnych systemów informatycznych oraz badania odporności na socjotechniki użytkowników poczty elektronicznej

17.05.2021

Zapytanie ofertowe dotyczące wykonania usługi audytu zgodności systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji z normą PN-ISO/IEC 27001:2017 w Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii (MRPiT), zewnętrznych i wewnętrznych testów penetracyjnych systemów informatycznych utrzymywanych przez MRPiT oraz badania odporności na socjotechniki użytkowników poczty elektronicznej. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usługi audytu zgodności systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji z normą PN-ISO/IEC 27001:2017 w MRPiT, zewnętrznych i wewnętrznych testów penetracyjnych systemów informatycznych utrzymywanych przez MRPiT oraz badania odporności na socjotechniki użytkowników poczty elektronicznej, w siedzibie MRPiT przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 oraz ul. Żurawiej 4a w Warszawie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego. UWAGA!!! Nowy termin składania ofert - 31.05.2021

 

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
    Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usługi nie dłużej niż do dnia 29 października 2021 roku.
  2. WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
    Szczegółowe warunki i wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
  3. WARUNKI WYMAGANE DO SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ UBIEGAJĄCEGO SIĘ O REALIZACJĘ PRZEDMIOTU ZAMÓWIEŃ
    1. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia powinni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednimi zasobami osobowymi umożliwiającymi wykonanie Przedmiotu Zamówienia.
    2. O udział w zamówieniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
      1. w okresie od 01.01.2018 r. wykonali (tj. świadczyli, zrealizowali, zakończyli) co najmniej 5 usług obejmujących swoim zakresem audyt zgodności systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI) z normą PN-ISO/IEC 27001:2017 z zastosowaniem testów penetracyjnych, w organizacjach zatrudniających min. 200 osób – w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą Wykaz usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
      2. dysponują lub będą dysponować co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi minimum jeden z certyfikatów wymienionych w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U. z 2018 r. poz. 1999) oraz doświadczenie zawodowe w zakresie audytowania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI), w tym:
        1. przynajmniej jedną osobą, która brała udział w charakterze audytora wiodącego lub eksperta w co najmniej 5 audytach zgodności SZBI z normą PN-ISO/IEC 27001:2017, w organizacjach zatrudniających min. 200 osób;
          oraz
        2. przynajmniej jednym specjalistą ds. bezpieczeństwa IT, posiadającym minimum jeden z następujących certyfikatów:
          • Certified Ethical Hacker (CEH),
          • Certified Penetration Testing Engineer (CPTE),
          • GIAC Exploit Researcher and Advanced Penetration Tester (GXPN),
          • Offensive Security Certified Professional (OSCP),
          • Offensive Security Certified Expert (OSCE),
            który brał udział w charakterze pentestera w co najmniej 5 audytach z zastosowaniem testów penetracyjnych – w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą Wykaz osób, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
    3. Oferty wykonawców nie spełniających warunków wymienionych w pkt. 2 nie będą rozpatrywane.
  4. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
    1. Ofertę należy przesłać do dnia 31.05.2021 r. (nowy termin) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie terminu związania ofertą, nie krótszego niż 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariatDBA@mrpit.gov.pl
    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
    4. Oferty dostarczone po terminie, o którym mowa w pkt. 1, nie będą rozpatrywane.
    5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
      1. Formularz ofertowy – uzupełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (wskazaną we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie – pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty) – wzór stanowi Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego. Oferta Wykonawcy powinna zawierać cenę netto i brutto. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną określającą maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. Należy ją skalkulować tak, aby obejmowała wszystkie koszty, nakłady i wydatki, jakie Zamawiający poniesie na realizację przez Wykonawcę niniejszego zamówienia, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług oraz innych należności publiczno-prawnych i ewentualnych upustów;
      2. Wykaz usług zawierający wartość, przedmiot, daty wykonania oraz dane podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane – uzupełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (wskazaną we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie – pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty) – wzór stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
      3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – uzupełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (wskazaną we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie – pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty) – wzór stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego;
    6. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Osoba do kontaktu:
Marcin Lipski
Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii
tel. +48 22 411 94 92    
e-mail: marcin.lipski@mrpit.gov.pl

Materiały:
Zapytanie ofertowe z załącznikami:

  • Zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia;
  • Zał. nr 2 Formularz ofertowy;
  • Zał. nr 3 Wykaz usług;
  • Zał. nr 4 Wykaz osób;
  • Zał. nr 5 Istotne postanowienia umowy;
  • Zał. nr 6 Oświadczenie o poufności;
  • Zał. nr 7 Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Zał. Wyjaśnienia do OPZ 21.05.2021
  • Zał. Wyjaśnienia do OPZ  25.05.2021

Materiały

Zapytanie ofertowe​_nowy termin
Zapytanie​_ofertowe​_25​_05​_2021​_nowy​_termin.docx 0.03MB
OPZ
Zal​_nr​_1​_Opis​_Przedmiotu​_Zamowienia​_audyt​_bezp.docx 0.04MB
Formularz ofertowy
Zal​_nr​_2​_Formularz​_ofertowy​_audyt​_bezp.docx 0.03MB
Wykaz zrealizowanych usług
Zal​_nr​_3​_Wykaz​_uslug​_audyt​_bezp.docx 0.03MB
Wykaz osób
Zal​_nr​_4​_Wykaz​_osob​_audyt​_bezp.docx 0.03MB
IPU
Zal​_nr​_5​_Istotne​_postanowienia​_umowy​_audyt​_bezp.docx 0.42MB
Oświadczenie o poufności
Zal​_nr​_6​_Oswiadczenie​_o​_poufnosci​_audyt​_bezp.docx 0.02MB
Umowa powierzenia
Zal​_nr​_7​_Wzor​_umowy​_powierzenia​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_audyt​_bezp.docx 0.04MB
Wyjaśnienia do OPZ ​_21.05.2021
Wyjaśnienia​_21​_05​_2021​_(1).docx 0.02MB
Wyjaśnienia do OPZ ​_25.05.2021
Wyjaśnienie​_25​_05​_2021.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.05.2021 16:22 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzewuski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie usługi audytu zgodności systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji z normą PN-ISO/IEC 27001, zewnętrznych i wewnętrznych testów penetracyjnych systemów informatycznych oraz badania odporności na socjotechniki użytkowników poczty elektronicznej 3.0 26.05.2021 12:50 Agata Kubel-Grabau
Wykonanie usługi audytu zgodności systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji z normą PN-ISO/IEC 27001, zewnętrznych i wewnętrznych testów penetracyjnych systemów informatycznych oraz badania odporności na socjotechniki użytkowników poczty elektronicznej 2.0 24.05.2021 08:21 Agata Kubel-Grabau
Wykonanie usługi audytu zgodności systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji z normą PN-ISO/IEC 27001, zewnętrznych i wewnętrznych testów penetracyjnych systemów informatycznych oraz badania odporności na socjotechniki użytkowników poczty elektronicznej 1.0 17.05.2021 16:22 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}