W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zgłoś zdarzenie niepożądane

GDZIE KIEROWAĆ ZGŁOSZENIA ZDARZEŃ NIEPOŻĄDANYCH?

Zgłoszenia zdarzenia niepożądanego można dokonać poprzez:

  • Elektroniczny formularz SMZ: https://smz2.ezdrowie.gov.pl/
  • Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych  www.urpl.gov.pl

    Wypełniony fomularz należy przesłać na adres mailowy: pw@urpl.gov.pl lub dow@urpl.gov.pl lub tradyjną pocztą pod adres: 
    Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    Al. Jerozolimskie 181C
    02-222 Warszawa
    Tel: 48 22 492-11-00
    Fax: 48 22 492-11-09
    pw@urpl.gov.pl

     
  • Do podmiotu odpowiedzialnego weterynaryjnego produktu leczniczego

Materiały

Formularz zgłoszenia działania niepożądanego
Formularz​_zgłoszenia​_działania​_niepożądanego​_​_2022.doc 0.09MB
{"register":{"columns":[]}}