Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center
- Status zamówienia: Aktualne
- Numer zamówienia:KPB-V.272.17.2021
- Data rozpoczęcia: 01.10.2021
- Data zakończenia: 11.10.2021 11:00
- Jednostka publikująca:Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
- Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
- Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Łodzi oraz w Punktach Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców. Zamówienie na usługi społeczne udzielane jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 359 pkt 2 w związku z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zmianami)
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniu 2021_BZP_00199913_01Ogłoszenie_o_zamówieniu_2021_BZP_00199913_01.pdf 0.47MB Specyfikacja Warunków Zamówienia - KPB-V.272.17.2021
Specyfikacja_Warunków_Zamówienia_-_KPB-V272172021.pdf 0.36MB Załącznik Nr 2 do SWZ - wersja edytowalna
Załącznik_Nr_2_do_SWZ_-_wersja_edytowalna.docx 0.10MB Załącznik Nr 3 do SWZ - wersja edytowalna
Załącznik_Nr_3_do_SWZ_-_wersja_edytowalna.docx 0.09MB Załącznik Nr 4 do SWZ - wersja edytowalna
Załącznik_Nr_4_do_SWZ_-_wersja_edytowalna.docx 0.09MB Załącznik Nr 5 do SWZ - ID postępowania miniPortal
Załącznik_Nr_5_do_SWZ_-_ID_postępowania_miniPortal.pdf 0.59MB Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia KPB-V.272.17.2021
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamówienia_KPB-V272172021.pdf 0.14MB Zestawienie ofert KPB-V.272.17.2021 po anonimizacji adresów zamieszkania Wykonawców
Zestawienie_ofert_KPB-V272172021_po_anonimizacji_adresów_zamieszkania_Wykonawców.pdf 0.16MB Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszych_ofert_na_Części_VII,VIII,IX,XIII,XIV,XV
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszych_ofert_na_Części_VII,VIII,IX,XIII,XIV,XV.pdf 0.15MB Informacja_o_unieważnieniu_postępowania_na_Część_I,II,III,IV,V,VI,X
Informacja_o_unieważnieniu_postępowania_na_Część_I,II,III,IV,V,VI,X.pdf 0.15MB Informacja o unieważnieniu postępowania w Części XI
Informacja_o_unieważnieniu_postępowania_w_Części_XI.pdf 0.15MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na Część XII
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_Część_XII.pdf 0.14MB Unieważnienie postępowania w Części XIII.
Informacja_o_unieważnieniu_-_Część_XIII.pdf 0.23MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 01.10.2021 16:52 Mariusz Łukasik
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Kontowt
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center | 7.0 | 03.12.2021 17:17 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center | 6.0 | 28.10.2021 16:40 Mariusz Łukasik |
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center | 5.0 | 21.10.2021 13:34 Agnieszka Rosiak |
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center | 4.0 | 12.10.2021 11:00 Mariusz Łukasik |
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center | 3.0 | 11.10.2021 16:33 Mariusz Łukasik |
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center | 2.0 | 11.10.2021 12:08 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center | 1.0 | 01.10.2021 16:52 Mariusz Łukasik |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP