W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:KPB-V.272.17.2021
  • Data rozpoczęcia: 01.10.2021
  • Data zakończenia: 11.10.2021 11:00
  • Jednostka publikująca:Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Łodzi oraz w Punktach Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców. Zamówienie na usługi społeczne udzielane jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 359 pkt 2 w związku z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zmianami)

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu 2021​_BZP​_00199913​_01
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu​_2021​_BZP​_00199913​_01.pdf 0.47MB Data dodania załącznika: 2021-10-01
Specyfikacja Warunków Zamówienia - KPB-V.272.17.2021
Specyfikacja​_Warunków​_Zamówienia​_-​_KPB-V272172021.pdf 0.36MB Data dodania załącznika: 2021-10-01
Załącznik Nr 2 do SWZ - wersja edytowalna
Załącznik​_Nr​_2​_do​_SWZ​_-​_wersja​_edytowalna.docx 0.10MB Data dodania załącznika: 2021-10-01
Załącznik Nr 3 do SWZ - wersja edytowalna
Załącznik​_Nr​_3​_do​_SWZ​_-​_wersja​_edytowalna.docx 0.09MB Data dodania załącznika: 2021-10-01
Załącznik Nr 4 do SWZ - wersja edytowalna
Załącznik​_Nr​_4​_do​_SWZ​_-​_wersja​_edytowalna.docx 0.09MB Data dodania załącznika: 2021-10-01
Załącznik Nr 5 do SWZ - ID postępowania miniPortal
Załącznik​_Nr​_5​_do​_SWZ​_-​_ID​_postępowania​_miniPortal.pdf 0.59MB Data dodania załącznika: 2021-10-01
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia KPB-V.272.17.2021
Kwota​_przeznaczona​_na​_sfinansowanie​_zamówienia​_KPB-V272172021.pdf 0.14MB Data dodania załącznika: 2021-10-11
Zestawienie ofert KPB-V.272.17.2021 po anonimizacji adresów zamieszkania Wykonawców
Zestawienie​_ofert​_KPB-V272172021​_po​_anonimizacji​_adresów​_zamieszkania​_Wykonawców.pdf 0.16MB Data dodania załącznika: 2021-10-12
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszych​_ofert​_na​_Części​_VII,VIII,IX,XIII,XIV,XV
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszych​_ofert​_na​_Części​_VII,VIII,IX,XIII,XIV,XV.pdf 0.15MB
Informacja​_o​_unieważnieniu​_postępowania​_na​_Część​_I,II,III,IV,V,VI,X
Informacja​_o​_unieważnieniu​_postępowania​_na​_Część​_I,II,III,IV,V,VI,X.pdf 0.15MB
Informacja o unieważnieniu postępowania w Części XI
Informacja​_o​_unieważnieniu​_postępowania​_w​_Części​_XI.pdf 0.15MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na Część XII
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty​_-​_Część​_XII.pdf 0.14MB
Unieważnienie postępowania w Części XIII.
Informacja​_o​_unieważnieniu​_-​_Część​_XIII.pdf 0.23MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.10.2021 16:52 Mariusz Łukasik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Kontowt
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center 7.0 03.12.2021 17:17 Wanda Rutecka-Wybraniec
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center 6.0 28.10.2021 16:40 Mariusz Łukasik
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center 5.0 21.10.2021 13:34 Agnieszka Rosiak
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center 4.0 12.10.2021 11:00 Mariusz Łukasik
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center 3.0 11.10.2021 16:33 Mariusz Łukasik
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center 2.0 11.10.2021 12:08 Wanda Rutecka-Wybraniec
Świadczenie usługi konsultanta do obsługi infolinii i Call Center 1.0 01.10.2021 16:52 Mariusz Łukasik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}