W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór lipiec 2021

Wojewoda Warmińsko-Mazurski na podstawie art. 21 ust.1 ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg  ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie budowy, przebudowy lub remontu dróg powiatowych i dróg gminnych ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2022 r                                                         

 Termin składania wniosków od 28 lipca 2021 r. do 27 sierpnia 2021 r.

Wnioski o udzielenie dofinasowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg  należy składać w Punkcie Obsługi Klienta (parter) Warmińsko - Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego
w Olsztynie, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10 - 575 Olsztyn, osobiście w godzinach pracy Urzędu tj. 7.30-15.30 lub przesyłając pocztą na ww. adres.

 

W przypadku wniosków składanych osobiście godzina 15:30 dnia 27 sierpnia 2021 r. jest ostatecznym terminem wpływu wniosku do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego. Wnioski złożone po ww. terminie zostaną odrzucone jako niespełniające wymogów formalnych.

W przypadku wniosków przesłanych pocztą, data 27 sierpnia 2021 r. jest ostatecznym terminem nadania przesyłki. Wnioski opatrzone późniejszą datą nadania zostaną odrzucone jako niespełniające wymogów formalnych.

 

Wojewoda ustala limit złożonych wniosków:

  • powiat może złożyć maksymalnie 6 wniosków,
  • gmina może złożyć maksymalnie 6 wniosków - jeśli wskaźnik dotychczasowego wykonania inwestycji z udziałem środków RFRD liczony w stosunku do długości dróg zarządzanych przez jednostkę jest niższy niż 10%,
  • gmina może złożyć maksymalnie 5 wniosków jeśli wskaźnik dotychczasowego wykonania inwestycji z udziałem środków RFRD liczony w stosunku do długości dróg zarządzanych przez jednostkę jest wyższy niż 10%,

Jednostki, które nie odpowiedziały na ankietę mogą złożyć maksymalnie 5 wniosków.

*W załączeniu tabela wskaźników sporządzona po przeprowadzeniu ankiety przesłanej pismem z 24.05.2021 r.

Wysokość środków przeznaczonych na dofinansowanie zadań powiatowych oraz zadań gminnych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2022 r. dla województwa warmińsko-mazurskiego wynosi: 163 897 057,23 zł, w tym limit zaciągniętych zobowiązań na zadania wieloletnie wynosi 68 335 741,03 zł.

Z uwagi na powyższe, kwota przeznaczona do naboru wniosków na rok 2022 wynosi 95 561 316,20 zł, w tym:

- środki przeznaczone na zadania powiatowe: 47 780 658,10 zł,

- środki przeznaczone na zadania gminne: 47780658,10 zł.

 

* Kwota przeznaczona na dofinansowanie zadań w ramach naboru na 2022 może ulec zmianie w szczególności: po zatwierdzeniu list z tego naboru przez Prezesa Rady Ministrów, w związku z oszczędnościami przetargowymi dot. zadań, rezygnacją Beneficjentów z realizacji zadań, ... 

 

Obowiązujące zasady:

  • o dofinansowanie z Funduszu mogą ubiegać się samorządy gminne i powiatowe, za wyjątkiem prezydenta miasta na prawach powiatu będącego siedzibą wojewody lub sejmiku województwa;
  • dofinansowaniem mogą być objęte zadania polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie lub remoncie, dróg powiatowych i dróg gminnych;
  • wniosek o dofinansowanie składa ustawowy zarządca drogi na dzień złożenia wniosku (art. 19 ust. 2, ust. 4, ust. 5 ustawy o drogach publicznych);
  • we wniosku o dofinansowanie należy określić przewidywany koszt i czas realizacji zadania oraz termin dokonywania wypłat na rzecz wykonawcy zadania;
  • dofinansowaniem ze środków Funduszu mogą być objęte tylko zadania rozpoczynające się w 2022 r.;
  • dofinansowaniem ze środków Funduszu mogą być objęte inwestycje już realizowane, z zastrzeżeniem, iż finansowanie dotyczyć będzie wyłącznie wydatków poniesionych od 1 stycznia 2022 r.;
  • realizacja zadań możliwa będzie w okresie rocznym (do 12 miesięcy) lub wieloletnim (powyżej 12 miesięcy);
  • okres realizacji zadania  liczony jest od dnia podpisania umowy z wykonawcą do daty dokonania ostatniej płatności związanej z realizacją inwestycji (zakończenie finansowe);
  • umowa o udzielenie dofinansowania zadania, którego okres realizacji jest nie dłuższy niż 12 miesięcy, wygasa z mocy prawa jeżeli wnioskodawca nie zawrze umowy na realizację zadania  w terminie do 15 grudnia roku, na który w planie finansowym Funduszu przeznaczono środki na dofinansowanie tego zadania;
  • w przypadku gdy termin realizacji zadania rocznego kończy się w kolejnym roku, wypłata dofinasowania musi nastąpić do końca roku, w którym przeprowadzony został nabór;
  • w przypadku zadań wieloletnich limity finansowe na poszczególne lata są nieprzekraczalne (nie ma możliwości zmiany wysokości dofinansowania i lat, w których ma być wypłacone dofinasowanie na inne niż wskazane na liście zatwierdzonej przez Prezesa Rady Ministrów, chyba, że wynika to z oszczędności  przetargowych i w konsekwencji zmniejszenia wysokości dofinansowania);
  • poziom dofinansowania dla poszczególnych zadań powiatowych oraz zadań gminnych zostanie określony przy ustalaniu listy zdań powiatowych i zadań gminnych rekomendowanych do dofinansowania ze środków Funduszu;
  • maksymalna wysokość dofinansowania dla jednego zadania wynosi 30 mln zł;
  • w ramach realizacji zadań polegających na budowie/przebudowie lub remoncie dróg powiatowych lub dróg gminnych mogą być dofinansowane zadania polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie skrzyżowań;
  • w przypadku zadań wieloletnich, dofinansowaniem z Funduszu mogą zostać objęte również inwestycje realizowane w formule „Zaprojektuj i zbuduj”;
  • w przypadku realizacji zadania w formule „Zaprojektuj i zbuduj” obowiązkowo należy załączyć do wniosku Program funkcjonalno-użytkowy;
  • oceny wniosków o dofinansowanie dokonuje Wojewódzka komisja oceny wniosków powołana przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego;

 

 

Koszty kwalifikowane zadania obejmują (koszty poniesione od 01 stycznia 2022 r).

 

  • koszt robót budowlanych oraz robót dotyczących ruchu drogowego wykonywanych
    w obrębie pasa drogowego;
  • koszt dokumentacji niezbędnej do realizacji zadania;
  • koszt badań laboratoryjnych, ekspertyz, itp.;
  • koszt nadzoru inwestorskiego, archeologicznego, itp.;
  • koszt budowy kanału technologicznego;
  • koszt zieleni drogowej;
  • koszt tablic informacyjnych;

 

Koszty niekwalifikowane zadania obejmują

  • koszty poniesione przed rokiem 2022
  • koszty robót dotyczących infrastruktury technicznej nie związanej z drogą np. koszty wykonania sieci wodociągowej, gazowej, sanitarnej, telekomunikacyjnej, elektrycznej (z wyjątkiem oświetlenia drogowego, który jest kosztem kwalifikowanym), przyłączy do tych sieci lub usunięcia kolizji z nimi.

 

Wymogi formalne:

  • wniosek należy złożyć w terminie wskazanym w ogłoszeniu, wnioski złożone po terminie podlegają odrzuceniu;
  • wniosek należy złożyć na właściwym formularzu;
  • wniosek powinien być złożony przez uprawniony podmiot;
  • wniosek powinien być podpisany przez osoby upoważnione;
  • wniosek należy wypełnić z należytą starannością szczególnie w zakresie spójności danych i informacji;
  • wniosek powinien spełniać wszystkie wymogi dotyczące przedmiotu wniosku wymienione w Karcie oceny formalnej;
  • do wniosku należy załączyć wszystkie wymagane załączniki;

 

 

Do wniosku należy obowiązkowo dołączyć:

  • decyzję o pozwoleniu na budowę/decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (jeśli na etapie składania wniosku wnioskodawca dysponuje decyzją
    o pozwoleniu na budowę/ decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, która nie jest ostateczna wymagane jest zobowiązanie się do przedłożenia ostatecznych dokumentów przed podpisaniem umowy o dofinansowanie);
    W formule „Zaprojektuj i zbuduj” należy dołączyć oświadczenie;
  • lub zgłoszenie organowi administracji architektoniczno-budowlanej zamiaru wykonywania robót budowlanych wraz z oświadczeniem wnioskodawcy o braku sprzeciwu organu administracji architektoniczno-budowlanej wobec zgłoszenia inwestora lub zaświadczenie organu administracji architektoniczno-budowlanej
    o braku podstaw do wniesienia tego sprzeciwu,

W formule „Zaprojektuj i zbuduj” należy dołączyć oświadczenie;

  • Program funkcjonalno-użytkowy jeśli zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i zbuduj”;
  • czytelną mapę poglądową z zaznaczonymi elementami mającymi wpływ na ocenę merytoryczną;

Obowiązuje również w formule „Zaprojektuj i zbuduj”

  • projekt stałej organizacji ruchu (w przypadku gdy wniosek dotyczy zadania w wyniku realizacji którego stała organizacja ruchu nie ulega zmianie, należy dołączyć obowiązującą zatwierdzoną stałą organizację ruchu),

W formule „Zaprojektuj i zbuduj” należy dołączyć oświadczenie;

  • projekt zagospodarowania terenu;

W formule „Zaprojektuj i zbuduj” należy dołączyć oświadczenie;

  • oświadczenie o zobowiązaniu się do zaliczenia drogi wewnętrznej do kategorii dróg publicznych w ciągu 12 miesięcy od zatwierdzenie rozliczenia dofinansowania zadania – każdorazowo w przypadku inwestycji realizowanej na drodze wewnętrznej;

Obowiązuje również w formule „Zaprojektuj i zbuduj”

 

Załączniki opcjonalne/dodatkowe:

  • zaświadczenie o liczbie zdarzeń drogowych (wypadków i kolizji) w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych z udziałem pieszych w podziale na lata 2018, 2019 i 2020 (dane pozyskane z Policji) - w przypadku jeśli zadanie obejmuje rozbudowę/przebudowę/budowę przejścia dla pieszych;
  • zaświadczenie  o liczbie osób zabitych lub rannych w wyniku zdarzeń drogowych
    w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych z udziałem pieszych w podziale na lata 2018, 2019 i 2020 (dane pozyskane z Policji) - w przypadku jeśli zadanie obejmuję rozbudowę/przebudowę/budowę przejścia dla pieszych;
  • protokół odbioru robót/kopię umowy z wykonawcą wraz z kopią przekazania placu budowy lub dziennika budowy z wpisami dokumentującymi rozpoczęcie robót budowlanych/informację o tym ,że inwestycja jest/była realizowana w ramach poprzednich edycji programów rządowych ze wskazaniem daty i numeru umowy
    o udzielenie dofinansowania na jej realizację potwierdzającego realizację inwestycji na ciągu drogowym nie wcześniej niż 3 lata od dnia złożenia wniosku – w przypadku kontynuacji zadań realizowanych na danym ciągu  nie wcześniej niż 3 lata od dnia złożenia wniosku)
  • zgodę na odstępstwo w przypadku gdy taka zgoda jest wymagana;

 

 

Wzór wniosku oraz pozostałe dokumenty dotyczące naboru wniosków w ramach  Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zostały zamieszczone na stronie internetowej warmińsko-mazurskiego urzędu wojewódzkiego w Olsztynie pod adresem: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/nabor-lipiec-2021

 

 

UWAGA !

Dane przedstawione we wniosku muszą odzwierciedlać stan faktyczny. Podawane parametry techniczne muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, w tym w szczególności określonymi w:

  • rozporządzeniu ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.);
  • rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r.w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. nr 63, poz. 735 z późn. zm.);

 

W przypadku projektowania przejść dla pieszych i ich oświetlenia należy obowiązkowo stosować wytyczne rekomendowane przez ministra właściwego do spraw transportu:

  • WR-D-41-3 – Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3:  Projektowanie przejść dla pieszych;
  • WR-D-41-4 – Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych.

 

Od 1 lipca 2021 r. obowiązuje nowa wersja WR-D-41-4, która dostępna jest  na stronie internetowej  Ministerstwa Infrastruktury pod adresem: https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d

Uwaga! Jeśli wnioskodawca posiada dokumentację projektową lub Decyzję ZRID/ pozwolenie na budowę, a na etapie przygotowania inwestycji nie korzystał z zapisów wytycznych WR-D-41-3 i WR-D-41-4, ewentualne przyznanie dofinansowania będzie możliwe pod warunkiem złożenia oświadczenia o późniejszym dostosowaniu projektu do zapisów tych wytycznych.

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z pracownikami Wydziału Infrastruktury i Nieruchomości - p. Izabelą Sielicką-Werner tel. (89) 5232-330, pokój 332 - przewodniczącą Komisji oceny wniosków, p. Danutą Podlaszewską tel. (89) 5232-529, pokój 309, p. Lilianą Klimek tel. (89) 5232-443, pokój 348.

 

 

 

 

 

Materiały

Zadania powiatowe - lista podstawowa (zm. 6 - 15.12.2022)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_6​_-​_15122022).pdf 0.49MB
Zadania gminne - lista podstawowa (zm. 6 - 15.12.2022)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_6​_-​_15122022).pdf 0.85MB
Zadania powiatowe - lista rezerwowa (zm. 6 - 15.12.2022)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_6​_-​_15122022).pdf 0.43MB
Zadania gminne - lista rezerwowa (zm. 6 - 15.12.2022)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_6​_-​_15122022).pdf 0.82MB
Zadania powiatowe - lista podstawowa (zm. 5 - 28.11.2022)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_5​_-​_28112022).pdf 0.48MB
Zadania gminne - lista podstawowa (zm. 5 - 28.11.2022)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_5​_-​_28112022).pdf 0.85MB
Zadania powiatowe - lista rezerwowa (zm. 5 - 28.11.2022)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_5​_-​_28112022).pdf 0.43MB
Zadania gminne - lista rezerwowa (zm. 5 - 28.11.2022)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_5​_-​_28112022).pdf 0.82MB
Zadania powiatowe - lista podstawowa (zm. 4 - 14.10.2022)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_4​_-​_14102022).pdf 0.48MB
Zadania gminne - lista podstawowa (zm. 4 - 14.10.2022)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_4​_-​_14102022).pdf 0.85MB
Zadania powiatowe - lista rezerwowa (zm. 4 - 14.10.2022)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_4​_-​_14102022).pdf 0.43MB
Zadania gminne - lista rezerwowa (zm. 4 - 14.10.2022)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_4​_-​_14102022).pdf 0.82MB
Zadania powiatowe - lista podstawowa (zm. 3 - 18.08.2022)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_3​_-​_18082022).pdf 0.48MB
Zadania gminne - lista podstawowa (zm. 3 - 18.08.2022)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_3​_-​_18082022).pdf 0.85MB
Zadania powiatowe - lista rezerwowa (zm. 3 - 18.08.2022)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_3​_-​_18082022).pdf 0.43MB
Zadania gminne - lista rezerwowa (zm. 3 - 18.08.2022)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_3​_-​_18082022).pdf 0.82MB
Zadania powiatowe - lista podstawowa (zm. 2 - 29.06.2022)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_2​_-​_29062022).pdf 0.48MB
Zadania gminne - lista podstawowa (zm. 2 - 29.06.2022)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_2​_-​_29062022).pdf 0.85MB
Zadania powiatowe - lista rezerwowa (zm. 2 - 29.06.2022)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_2​_-​_29062022).pdf 0.43MB
Zadania gminne - lista rezerwowa (zm. 2 - 29.06.2022)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_2​_-​_29062022).pdf 0.82MB
Zadania powiatowe - lista podstawowa (zm. 1)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_1).pdf 0.48MB
Zadania gminne - lista podstawowa (zm. 1)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_podstawowa​_(zm​_1).pdf 0.85MB
Zadania powiatowe - lista rezerwowa (zm. 1)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_1).pdf 0.43MB
Zadania gminne - lista rezerwowa (zm. 1)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_rezerwowa​_(zm​_1).pdf 0.82MB
Lista podpisana przez PRM 2022 - pierwsza strona
Lista​_podpisana​_przez​_PRM​_2022​_-​_pierwsza​_strona.pdf 0.78MB
Zadania powiatowe - lista podstawowa (PRM)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_podstawowa​_(PRM).pdf 0.47MB
Zadania gminne - lista podstawowa (PRM)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_podstawowa​_(PRM).pdf 0.65MB
Zadania powiatowe - lista rezerwowa (PRM)
Zadania​_powiatowe​_-​_lista​_rezerwowa​_(PRM).pdf 0.43MB
Zadania gminne - lista rezerwowa (PRM)
Zadania​_gminne​_-​_lista​_rezerwowa​_(PRM).pdf 0.82MB
2022 Wieloletni - Projekt umowy-nabór lipiec 2021
2022​_Wieloletni​_-​_Projekt​_umowy-nabór​_lipiec​_2021.doc 0.13MB
2022 Roczny - Projekt umowy-nabór lipiec 2021
2022​_Roczny​_-​_Projekt​_umowy-nabór​_lipiec​_2021.doc 0.12MB
1. Wzór wniosku o wypłatę dofinansowania z RFRD
1​_Wzór​_wniosku​_o​_wypłatę​_dofinansowania​_z​_RFRD.docx 0.03MB
2. Wzór Harmonogram przekazywania środków RFRD
2​_Wzór​_Harmonogram​_przekazywania​_środków​_RFRD.xlsx 0.01MB
3. Wzór wniosku o płatność zaliczką z RFRD
3​_Wzór​_wniosku​_o​_płatność​_zaliczką​_z​_RFRD.docx 0.02MB
4. Wzór formularza rozliczenia zaliczki z RFRD
4​_Wzór​_formularza​_rozliczenia​_zaliczki​_z​_RFRD.docx 0.02MB
5. Wzór Sprawozdanie z realizacji zadań dla jst
5​_Wzór​_Sprawozdanie​_z​_realizacji​_zadań​_dla​_jst.xls 0.03MB
6. Wzór rozliczenia dofinansowania z RFRD
6​_Wzór​_rozliczenia​_dofinansowania​_z​_RFRD.xls 0.10MB
7. Wzór Tablicy​_informacyjnej​_MI​_​_obowiązujący​_od​_25062021
7​_Wzór​_Tablicy​_informacyjnej​_MI​_​_obowiązujący​_od​_25062021.doc 0.27MB
8. Wzór wniosku o sporządzenie aneksu do umowy z RFRD
8​_Wzór​_wniosku​_o​_sporządzenie​_aneksu​_do​_umowy​_z​_RFRD.docx 0.02MB
zał do ogłoszenia (tabela) - sortowanie wg dróg wyremontowanych od najmniejszej do największej wartości- popr.
zał​_do​_ogłoszenia​_(tabela)​_-​_sortowanie​_wg​_dróg​_wyremontowanych​_od​_najmniejszej​_do​_największej​_wartości-​_popr.pdf 0.15MB
Wniosek o dofinansowanie zadania w ramach RFRD - wzór
Wniosek​_o​_dofinansowanie​_zadania​_w​_ramach​_RFRD​_-​_wzór.doc 0.26MB
Wniosek o dofinansowanie zadania w ramach RFRD - wzór
Wniosek​_o​_dofinansowanie​_zadania​_w​_ramach​_RFRD​_-​_wzór.pdf 0.12MB
Instrukcja wypełniania wniosku o dofinansowanie zadania z RFRD
Instrukcja​_wypełniania​_wniosku​_o​_dofinansowanie​_zadania​_z​_RFRD.pdf 0.11MB
Karta oceny formalnej - drogi nabór 2021
Karta​_oceny​_formalnej​_-​_drogi​_nabór​_2021.pdf 0.09MB
Karta oceny merytorycznej - drogi nabór 2021
Karta​_oceny​_merytorycznej​_-​_drogi​_nabór​_2021.xls 0.06MB
Instrukcja oceny dla komisji - drogi nabór 2021
Instrukca​_oceny​_dla​_komisji​_-​_drogi​_nabór​_2021.pdf 0.13MB
Tablica​_informacyjna​_wzór​_MI​_ nabór lipiec 2021
Tablica​_informacyjna​_wzór​_MI​_​_nabór​_lipiec​_2021.doc 0.27MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.07.2021 14:42 Urszula Kalinowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Infrastruktury i Nieruchomości
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór lipiec 2021 15.0 19.12.2022 12:33 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 14.0 16.12.2022 10:49 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 13.0 28.11.2022 12:23 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 12.0 17.10.2022 13:29 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 11.0 19.08.2022 11:14 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 10.0 30.06.2022 12:57 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 9.0 30.06.2022 09:33 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 8.0 23.05.2022 13:13 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 7.0 22.02.2022 11:10 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 6.0 18.02.2022 07:19 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 5.0 06.08.2021 13:05 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 4.0 29.07.2021 15:37 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 3.0 29.07.2021 11:05 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 2.0 28.07.2021 14:44 Urszula Kalinowska
Nabór lipiec 2021 1.0 28.07.2021 14:42 Urszula Kalinowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}