Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego w miejscach użytkowania urządzeń.
ZER-ZP-20/2015
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuOgloszenie_o_zamowieniu_-_urzadz__wielofun.pdf 0.17MB SIWZ - specyfikacja istotnych warunków zamówienia
SIWZ_-_urzadz__wielof__-_wypelniony.pdf 0.83MB Zał. nr 1a do SIWZ - Formularz ofertowy dla Zadania nr I
Zalacznik_nr_1a_-_Form__ofertowy_-_Zadanie_nr_I.doc 0.11MB Zał. nr 1b do SIWZ - Formularz ofertowy dla Zadania nr II
Zalacznik_nr_1b_-_Form__ofertowy_-_Zadanie_nr_II.doc 0.11MB Zał. nr 2 do SIWZ - Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zalacznik_nr_2_-_wzor_oswiadczenia_-_spelnianie_warunkow.doc 0.09MB Zał. nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
Zalacznik_nr_3_-_Wzor_oswiadczenie_-_niepodleganie_wykluczeniu.doc 0.09MB Zał. nr 4 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej / informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej
Zalacznik_nr_4_-_lista_podmiotow_-_informacja.doc 0.10MB Zał. nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw
Zalacznik_nr_5_-_Wykaz_wykonanych_lub_wykonywanych_dostaw.doc 0.10MB Zał. nr 6a - Parametry oferowanych urządzeń - formularz dla Zadania nr I
Zalacznik_nr_6a_-_parametry_-_formularz_-_Zadanie_nr_I.doc 0.11MB Zał. nr 6b - Parametry oferowanych urządzeń - formularz dla Zadania nr II
Zalacznik_6b_-_parametry_-_formularz_-_Zadanie_nr_II.doc 0.11MB Zał. nr 7a do SIWZ - Kalkulacja kosztów konserwacji dla Zadania nr I
Zalacznik_nr_7a_-_Kalkulacja_kosztow_konserwacji_-_Zadanie_nr_I.doc 0.10MB Zał. nr 7b do SIWZ - Kalkulacja kosztów konserwacji dla Zadania nr II
Zalacznik_nr_7b_-_Kalkulacja_kosztow_konserwacji_-_Zadanie_nr_II.doc 0.10MB Zał. nr 8a - Kalkulacja kosztów eksploatacji dla Zadania nr I
Zalacznik_nr_8a_-_Kalkulacja_kosztow_eksploatacji_-_Zadanie_nr_I.doc 0.10MB Zał. nr 8b - Kalkulacja kosztów eksploatacji dla Zadania nr II
Zalacznik_nr_8b_-_Kalkulacja_kosztow_eksploatacji_-_Zadanie_nr_II.doc 0.10MB Wyjaśnienie - odpowiedzi na pytania Uczestnika postępowania
Wyjasnienie_-_odpow__na_pytania_Ucz__post_.pdf 1.54MB Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zmiana_tresci_SIWZ_-_urzadz__wielofunk_.pdf 0.62MB Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zdanie nr I
Zawiad__o_wyborze_oferty_-_Zadanie_nr_I.pdf 0.43MB Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zdanie nr II
Zawiad__o_wyborze_oferty_-_Zadanie_nr_II.pdf 0.44MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego w miejscach użytkowania urządzeń. | 1.0 | 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP