W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Harmonogram realizacji Progr@mu

24.01.2023

Poniżej prezentujemy harmonogram wydarzeń.

Zastrzegamy sobie możliwość zmiany terminu lub tematu wydarzenia albo jego odwołania z przyczyn od nas niezależnych. O ewentualnych aktualizacjach będziemy informować na bieżąco.

Informacje na temat kolejnych webinariów wraz z formularzem zgłoszeniowym publikowane będą w Aktualnościach i komunikatach oraz rozsyłane Newsletterem około 14 dni przed każdym wydarzeniem.
 

Lp. Data Temat
1. 14 marca
godz. 10:00
Budowanie wizerunku – aspekty podnoszące jakość komunikacji 
cz. 1
2. 20 marca 
godz. 10:00
Budowanie wizerunku – aspekty podnoszące jakość komunikacji 
cz. 2
3. 24 kwietnia
godz. 10:00
Zapobieganie nieprawidłowościom w jednostkach sektora finansów publicznych
cz. 1 Wprowadzenie
4. *15 maja
godz. 10:00
Dobre praktyki w zakresie audytu wewnętrznego cz. 1
5. 22 maja
godz. 10:00
Zapobieganie nieprawidłowościom w jednostkach sektora finansów publicznych
cz. 2
6. 29 maja
godz. 10:00
Bezpieczeństwo łańcucha dostaw: ryzyka, ataki i strategie obrony
7. 12 czerwca
godz. 10:00
Zapobieganie nieprawidłowościom w jednostkach sektora finansów publicznych
cz. 3
8. *26 czerwca
godz. 10:00
Dobre praktyki w zakresie audytu wewnętrznego cz. 2
lipiec-sierpień Przerwa wakacyjna
Uwaga: Webinaria na żądanie – według odrębnego harmonogramu
9. 18 września
godz. 10:00
Projekt standardu sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w zakresie klimatu dla jednostek sektora publicznego (IPSASB)
10. 25 września
godz. 10:00
Podsumowanie AWZ – prezentacja analizy ilościowej i jakościowej
11. 9 października
godz. 10:00
Dobre praktyki w zakresie kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego
12. *16 października
godz. 10:00
Dokumentacja audytu wewnętrznego a informacja publiczna
13. listopad
godz. 10:00
Wytyczne wdrożenia nowych Globalnych Standardów Audytu Wewnętrznego
14. 27 listopada
godz. 10:00
Porozmawiajmy o etyce
15. 18 grudnia
godz. 10:00
Podsumowanie działań w 2025 roku i plany na 2026 rok

* Termin niepotwierdzony.

Materiały

Harmonogram realizacji Progr@mu w 2025 roku
Harmonogram​_realizacji​_Progr@mu​_w​_2025​_roku.pdf 0.24MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.01.2022 08:22 Wojciech Jóźwicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Jóźwicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Harmonogram realizacji Progr@mu 49.0 31.03.2025 15:34 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 48.0 08.01.2025 14:23 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 47.0 08.01.2025 14:18 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 46.0 10.12.2024 10:02 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 45.0 15.10.2024 16:16 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 44.0 10.10.2024 15:09 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 43.0 02.10.2024 09:47 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 42.0 22.05.2024 07:56 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 41.0 06.05.2024 07:43 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 40.0 22.04.2024 10:28 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 39.0 04.03.2024 13:20 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 38.0 26.02.2024 10:18 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 37.0 22.02.2024 09:52 Grzegorz Rozkosz
Harmonogram realizacji Progr@mu 36.0 04.01.2024 14:46 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 35.0 09.11.2023 12:41 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 34.0 11.10.2023 15:20 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 33.0 27.09.2023 15:07 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 32.0 14.09.2023 11:44 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 31.0 13.06.2023 11:39 Grzegorz Rozkosz
Harmonogram realizacji Progr@mu 30.0 28.04.2023 09:28 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 29.0 20.04.2023 12:58 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 28.0 20.04.2023 12:21 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 27.0 12.04.2023 08:27 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 26.0 06.04.2023 13:07 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 25.0 09.02.2023 12:25 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 24.0 31.01.2023 10:59 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 23.0 31.01.2023 10:57 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 22.0 31.01.2023 10:38 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 21.0 24.01.2023 13:30 Grzegorz Rozkosz
Harmonogram realizacji Progr@mu 20.0 20.01.2023 12:02 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 19.0 14.12.2022 15:50 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 18.0 08.12.2022 12:56 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 17.0 01.12.2022 15:31 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 16.0 23.11.2022 12:32 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 15.0 14.11.2022 13:50 Grzegorz Rozkosz
Harmonogram realizacji Progr@mu 14.0 04.11.2022 17:21 Grzegorz Rozkosz
Harmonogram realizacji Progr@mu 13.0 04.11.2022 16:43 Grzegorz Rozkosz
Harmonogram realizacji Progr@mu 12.0 21.09.2022 11:13 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 11.0 02.09.2022 14:57 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 10.0 11.07.2022 13:04 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 9.0 14.06.2022 15:08 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 8.0 24.05.2022 08:10 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 7.0 06.05.2022 12:53 Grzegorz Rozkosz
Harmonogram realizacji Progr@mu 6.0 06.05.2022 10:47 Grzegorz Rozkosz
Harmonogram realizacji Progr@mu 5.0 08.03.2022 13:56 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 4.0 04.03.2022 15:42 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 3.0 04.03.2022 14:23 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 2.0 10.02.2022 16:27 Wojciech Jóźwicki
Harmonogram realizacji Progr@mu 1.0 31.01.2022 08:22 Wojciech Jóźwicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP