W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skorzystaj ze skrzynki podawczej

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r., poz. 570 ze zmianami), Ministerstwo Finansów uruchomiło Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP: /bx1qpt265q/SkrytkaESP (link otwiera nowe okno w innym serwisie)

Do korzystania z tej formy komunikacji z ministerstwem konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP. Założenie i prowadzenie ww. konta jest bezpłatne.

e-Kancelaria

W Ministerstwie Finansów funkcjonuje również elektroniczna skrzynka pocztowa: kancelaria@mf.gov.pl

Na ww. adres przyjmowane są wiadomości poczty elektronicznej w formatach wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 971 ze zmianami).

Dokumenty elektroniczne doręczane do Ministerstwa Finansów zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną wprowadzone do systemu teleinformatycznego.

Skorzystanie z tej formy kontaktu nie pozwoli na otrzymanie potwierdzenia w postaci urzędowego poświadczenia odbioru dokumentu. Funkcjonalność taka zapewniona jest w ramach Elektronicznej Skrzynki Podawczej.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.02.2019 16:27 Marta Stoga
Wytwarzający/ Odpowiadający:
M. Stoga
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skorzystaj ze skrzynki podawczej 1.1 19.02.2019 16:31 Marta Stoga
Skorzystaj ze skrzynki podawczej 1.0 19.02.2019 16:27 Marta Stoga

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}