W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Przyjmowanie i załatwianie spraw

 

Podstawowym aktem prawnym, który reguluje sposoby przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 735).

Przyjmowanie i załatwianie spraw podlega również zasadom obiegu dokumentów, określonym w instrukcji kancelaryjnej Ministerstwa Finansów.

Kancelaria ewidencjonuje sprawy przesyłane do Ministerstwa i przekazuje do sekretariatów odpowiednich departamentów / biur. Sekretariaty przedstawiają sprawy do wglądu i dekretacji przełożonym, którzy przekazują je do załatwienia pracownikom merytorycznym. Po zaakceptowaniu sposobu załatwienia sprawy przez przełożonego, odpowiedź wysyłana jest pod wskazany adres korespondencyjny lub e-mailowy.

Ministerstwo rozpoznaje także sprawy, które wpływają pocztą elektroniczną oraz udziela informacji telefonicznie.

Aby uzyskać informację o stanie spraw indywidualnych, prosimy o kontakt z poszczególnymi departamentami lub biurami MF.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.02.2019 11:26 Paulina Pawlik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paulina Pawlik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przyjmowanie i załatwianie spraw 3.0 22.07.2021 09:59 Michał Dziwota
Przyjmowanie i załatwianie spraw 2.0 22.07.2021 09:59 Michał Dziwota
Przyjmowanie i załatwianie spraw 1.1 20.02.2019 18:03 Paulina Pawlik
Przyjmowanie i załatwianie spraw 1.0 08.02.2019 11:26 Paulina Pawlik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}