W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Webinarium: Analiza danych w audycie cz. 1: Audyt w środowisku zasobów informacyjnych (28 lutego 2023 r.)

07.03.2023

W dniu 28 lutego 2023 r. odbyło się webinarium inaugurujące Cykl Umiejętności Analityczne, tematem którego była „Analiza danych w audycie cz. 1: Audyt w środowisku zasobów informacyjnych”.

Wydarzenie dedykowane zostało audytorom wewnętrznym i usługodawcom z jednostek sektora finansów publicznych.

Spotkanie otworzyła Pani Joanna Stachura, Dyrektor Departamentu Efektywności Wydatków Publicznych i Rachunkowości, która wskazała cel oraz główne założenia spotkania, a także przedstawiła prelegenta. Gościem wydarzenia był Pan dr Wiesław Karliński – specjalista ds. metodyki oraz stosowania metod analitycznych w audycie i kontroli (18 lat doświadczeń w NIK). W latach 2017-2019 ekspert UE w Albanii i Azerbejdżanie (audyt IT, audyt performance, kontrola jakości). W latach 2018-2020 członek zespołu przeprowadzającego roczny audyt finansowy OECD w Paryżu. Autor rozwiązań informatycznych stosowanych w kontrolach Najwyższej Izby Kontroli (NIK) od 2003 r. Autor 2 książek i ponad 20 publikacji. Występował na konferencjach międzynarodowych (5) i krajowych (4). Prowadził wykłady na kilku uczelniach, w tym Szkole Głównej Handlowej i Krajowej Szkole Administracji Publicznej oraz szkolenia dla Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwa Zdrowia, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Komendy Głównej Policji, Narodowego Banku Polskiego, Regionalnych Izb Obrachunkowych, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, NIK.

Podczas niemal trzygodzinnego webinarium w ramach wprowadzenia do tematyki analizy danych w audycie przybliżone zostały uwarunkowania audytu w środowisku zasobów informacyjnych oraz ryzyka związane z IT. Plan spotkania obejmował zagadnienia dotyczące: źródeł i sposobów pozyskiwania danych, podejścia badawczego, jakości danych i sposobów jej weryfikacji, ochrony danych osobowych oraz typowych narzędzi analitycznych.

Merytoryczne wystąpienie oraz interesująca prezentacja, podparte praktycznymi przykładami, z pewnością spełniły oczekiwania uczestników i były źródłem cennej wiedzy.

Przed zakończeniem wydarzenia głos zabrał Pan Wojciech Ogiela, Naczelnik Wydziału Koordynacji Kontroli Zarządczej i Audytu Wewnętrznego w Sektorze Publicznym, który podziękował Prelegentowi za niezwykle ciekawą prezentację tematu oraz podzielenie się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami.

Dziękujemy Państwu za liczną obecność i aktywne uczestnictwo w webinarium oraz wszystkie pozostawione opinie i komentarze. Wyniki przeprowadzonej ankiety ewaluacyjnej wskazują, że zdecydowana większość uczestników oceniła wydarzenie bardzo dobrze. 

Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w kolejnej części Cyklu Umiejętności Analitycznych, które odbędzie się w dniu 23 marca br. Przypominamy, że  osoby zakwalifikowane na pierwszą część webinarium otrzymają zaproszenie na kolejne spotkanie.

Materiały

Prezentacja z dnia 28 lutego 2023 r.
Prezentacja​_z​_dnia​_28​_lutego​_2023​_r.pdf 1.55MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.03.2023 12:30 Grzegorz Rozkosz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Rozkosz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Webinarium: Analiza danych w audycie cz. 1: Audyt w środowisku zasobów informacyjnych (28 lutego 2023 r.) 4.0 28.02.2024 07:10 Wojciech Jóźwicki
Webinarium: Analiza danych w audycie cz. 1: Audyt w środowisku zasobów informacyjnych (28 lutego 2023 r.) 3.0 07.03.2023 13:35 Grzegorz Rozkosz
Webinarium: Analiza danych w audycie cz. 1: Audyt w środowisku zasobów informacyjnych (28 lutego 2023 r.) 2.0 07.03.2023 12:32 Grzegorz Rozkosz
Webinarium: Analiza danych w audycie cz. 1: Audyt w środowisku zasobów informacyjnych (28 lutego 2023 r.) 1.0 07.03.2023 12:30 Grzegorz Rozkosz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}