Departament Relacji z Klientami
Dane kierownictwa:
Dyrektor: Sylwia Zdebiak
Zastępca Dyrektora: Maria Chober
Dane kontaktowe:
tel.: +48 (22) 694 42 23
e-mail: sekretariat.drk@mf.gov.pl
Zadania:
Departament Relacji z Klientami odpowiada za:
- kreowanie strategii obsługi multikanałowej klientów Krajowej Administracji Skarbowej – osób fizycznych oraz mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw,
- budowę i rozwój usług cyfrowych KAS w tym e-Urząd Skarbowy i serwis podatki.gov.pl,
- nadzór nad procesami obsługi bezpośredniej w KAS,
- budowanie strategii doświadczeń klientów KAS,
- nadzór nad procesami obsługi bezpośredniej w KAS,
- zarządzanie jakością obsługi bezpośredniej - projektowanie, wdrożenie i modyfikację standardów obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu KAS,
- mapowanie i kształtowanie procesów biznesowych w zakresie obsługi klientów indywidualnych i przedsiębiorców,
- realizowanie Programu Klient w Centrum Uwagi KAS,
- realizowanie zadań związanych z serwisem pomocy technicznej systemów i aplikacji przeznaczonych do obsługi klienta w KAS,
- dostarczanie informacji zarządczej w zakresie obsługi klientów w KAS.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.05.2022 14:04 Aleksandra Rusołowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Aleksandra Rusołowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Departament Relacji z Klientami | 5.0 | 07.10.2024 10:29 Magdalena Zych |
Departament Relacji z Klientami | 4.0 | 03.10.2024 09:17 Magdalena Zych |
Departament Relacji z Klientami | 3.0 | 03.10.2023 14:54 Magdalena Zych |
Departament Relacji z Klientami | 2.0 | 02.10.2023 09:22 Radosław Sobczak |
Departament Relacji z Klientami | 1.0 | 16.05.2022 14:04 Aleksandra Rusołowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP