Internetowe Konto Klienta
Po zalogowaniu się do Internetowego Konta Klienta (IKK) masz dostęp do danych, dokumentów i usług systemu e-TOLL w jednym miejscu.
Internetowe Konto Klienta w e-TOLL pozwala:
- na pełną rejestrację w e-TOLL, bez konieczności zawierania umowy,
- zarządzać użytkownikami w tym nadawać dostępy pełnomocnikom i pracownikom o różnych profilach: administrator, księgowy, kierowca,
- realizować płatności i doładowania konta, w tym między innymi:
- płatności online, szybkie przelewy, BLIK,
- płatności kartą płatniczą/flotową,
- obliczać koszt przejazdu oraz minimalną wysokość zabezpieczenia,
- zdefiniować stałe, automatyczne doładowania konta o wybranych parametrach,
- zarządzać powiadomieniami,
- zarządzać pojazdami i przypisywać je do wskazanego konta rozliczeniowego,
- zarządzać zarejestrowanymi urządzeniami geolokalizacyjnymi w trybie online, w tym przenosić je między pojazdami, bez konieczności wizyty w Miejscu Obsługi Klienta,
- skontaktować się z operatorem systemu e-TOLL lub składać reklamacje z użyciem dedykowanych formularzy.