W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
logo Fundusze Europejskie Wiedza Edukacja Rozwój logo Rzeczpospolita Polska logo Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny

Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER

Ministerstwo Finansów – Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zrealizowało w latach 2017- 2020 projekt „Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER). Całkowity budżet Projektu wyniósł 7 399 308,40 PLN, w tym dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w kwocie 6 236 137,12 PLN.

Głównym celem Projektu była poprawa funkcjonowania KAS poprzez opracowanie
i wdrożenie pilotażowe nowoczesnych rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz poprawa kompetencji analitycznych i specjalistycznych pracowników KAS.

Realizacja Projektu objęła trzy komponenty:

  1. Dział personalny jako partner strategiczny.
  2. System zarządzania kompetencjami pracowników i funkcjonariuszy KAS.
  3. System doskonalenia zawodowego radców skarbowych i analityków.

W ramach projektu opracowano Model Komórki Personalnej oraz Model Kompetencji pracowników i funkcjonariuszy KAS. Przygotowano zasady weryfikacji na stanowiska radców skarbowych i analityków, programy szkoleniowe, a także przeprowadzono na ich podstawie serię szkoleń dla wybranej grupy zawodowej.

Projekt objął wsparciem pracowników komórek personalnych w Izbach Administracji Skarbowej, pracowników Ministerstwa Finansów oraz kandydatów do pracy w tych komórkach, posiadających kompetencje niezbędne do wykonywania zadań dedykowanych komórkom kadrowym, w szczególności:

  • orientację strategiczną,
  • umiejętności analityczne,
  • skuteczność komunikacyjną,
  • umiejętność wyszukiwania informacji.

Dodatkowo wsparciem objęto pracowników na nowo utworzonym stanowisku radcy skarbowego oraz wspomagających ich pracowników, pełniących rolę analityków.
W związku z tym poprawiła się jakość dokonywanych ocen materiału dowodowego oraz merytoryczny poziom wydawanych rozstrzygnięć.

 

Projekt zakończono w grudniu 2020 roku.

 

Materiały

Harmonogram realizacji programu POWER ZZL
Harmonogram​_POWER​_ZZL.xlsx 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.02.2019 11:36 Łukasz Zieliński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marcin Kropisz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 9.0 19.05.2021 15:02 Marcin Kropisz
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 8.0 13.05.2021 13:30 Marcin Kropisz
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 7.0 17.03.2021 12:11 Marcin Kropisz
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 6.0 17.03.2021 12:06 Marcin Kropisz
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 5.0 17.03.2021 12:02 Marcin Kropisz
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 4.0 17.03.2021 11:57 Marcin Kropisz
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 3.0 17.03.2021 11:39 Marcin Kropisz
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 2.0 17.03.2021 11:37 Marcin Kropisz
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 1.6 31.05.2019 10:50 Łukasz Zieliński
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 1.5 11.04.2019 09:08 Łukasz Zieliński
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 1.4 26.02.2019 14:42 Łukasz Zieliński
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej w ramach PO WER 1.3 21.02.2019 14:12 Łukasz Zieliński
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej 1.2 05.02.2019 11:28 Łukasz Zieliński
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej 1.1 04.02.2019 13:09 Łukasz Zieliński
Projekt Doskonalenie systemów i standardów zarządzania oraz obsługi klienta w administracji skarbowej 1.0 04.02.2019 11:36 Łukasz Zieliński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}