W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o naborze wniosków dla jednostek samorządu terytorialnego w sprawie wydłużenia terminu rozpatrzenia wniosków

19.11.2021

Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych uprzejmie informuje, że w ogłoszeniach o naborze wniosków w ramach Programów Ministra Rodziny i Polityki Społecznej "Opieka wytchnieniowa" − edycja 2022 oraz "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2022 część VIII pn. „Termin rozpatrzenia wniosków” otrzymuje brzmienie:
„Minister dokona ostatecznej weryfikacji i zatwierdzenia wniosków złożonych przez wojewodów w terminie do dnia 30 grudnia 2021 r.”.

Materiały

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2022
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia​_Asystent​_osobisty​_osoby​_niepełnosprawnej​_-​_edycja​_2022.DOCX 0.02MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2022
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia​_Asystent​_osobisty​_osoby​_niepełnosprawnej​_-​_edycja​_2022.pdf 0.56MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia program Opieka wytchnieniowa - edycja 2022
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia​_program​_Opieka​_wytchnieniowa​_-​_edycja​_2022.DOCX 0.02MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia program Opieka wytchnieniowa - edycja 2022
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia​_program​_Opieka​_wytchnieniowa​_-​_edycja​_2022.pdf 0.56MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.11.2021 13:20 Ewa Dąbrowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Elżbieta Gimlewicz/BON
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o naborze wniosków dla jednostek samorządu terytorialnego w sprawie wydłużenia terminu rozpatrzenia wniosków 1.0 19.11.2021 13:20 Ewa Dąbrowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}