W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Petycja 101-2024 dotycząca wprowadzenia zmian w przepisach uprawniających do renty

Data złożenia: 15.07.2024 r.

 

W przypadku wyrażenia zgody, imię i nazwisko albo nazwa podmiotu wnoszącego petycję lub podmiotu, w interesie którego jest składana: brak zgody

 

 

Materiały

Petycja nr 101-2024
Petycja​_nr​_​_101-2024.pdf 0.03MB
Odpowiedź na petycję nr 101-2024
Odpowiedź​_na​_petycję​_nr​_101-2024.pdf 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.07.2024 15:26 Beata Bartela
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sebastian Kamiński Z-ca Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Społecznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Petycja 101-2024 dotycząca wprowadzenia zmian w przepisach uprawniających do renty 4.0 01.10.2024 11:27 Beata Bartela
Petycja 101-2024 dotycząca wprowadzenia zmian w przepisach uprawniających do renty 3.0 08.08.2024 08:33 Beata Bartela
Petycja 101-2024 dotycząca wprowadzenia zmian w przepisach uprawniających do renty 2.0 08.08.2024 08:30 Beata Bartela
Petycja 101-2024 dotycząca wprowadzenia waloryzacji kwotowej rent i emerytur 1.0 19.07.2024 15:26 Beata Bartela

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}