Wykonanie napraw systemu oświetlenia awaryjnego Hybryd
26.02.2024
Wykonanie napraw systemu oświetlenia awaryjnego „Hybryd”
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do złożenia, w ramach procedury rozeznania rynku, oferty na wykonanie napraw systemu oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego) „Hybryd” zainstalowanego w budynku przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie.
Oferty, po zapoznaniu się z projektowanymi postanowienia umowy, należy składać poprzez wypełnienie załączonego formularza ofertowego, drogą mailową na adres: ochrona@mrit.gov.pl do dnia: 4 marca 2024 r. Informacje dla oferentów, dotyczące zamówienia objętego zapytaniem:
- Miejsce realizacji zamówienia: Ministerstwo Rozwoju i Technologii Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie.
- Zamawiający zaleca wizję lokalną - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
- W ofercie należy podać cenę netto i brutto uwzględniającą wszystkie koszty.
- Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych dokumentów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
- Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
- Ministerstwo zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną
w rozumieniu przepisów Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta, jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona. - Ministerstwo przy wyborze oferty będzie kierowało się całkowitą łączną ceną brutto oferty. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
- Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się najniższą - najkorzystniejszą łączną ceną brutto, spełniającą wymagania Zamawiającego.
- Ministerstwo zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów/zleceń stosowanych
w Ministerstwie.
Materiały
PPU_info przewodniePPU_Info_przewodnie.doc 0.04MB PPU_Zał_nr_1_Opis_przedmiotu_zamówienia
PPU_Zał_nr_1_Opis_przedmiotu_zamówienia.doc 0.06MB PPU_Zał_nr_2_Formularz_Ofertowy
PPU_Zał_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc 0.03MB PPU_Zał_nr_3_Umowa_o_zachowaniu_poufności
PPU_Zał_nr_3_Umowa_o_zachowaniu_poufności.doc 0.09MB PPU_projektowane_postanowienia_umowy
PPU_projektowane_postanowienia_umowy.docx 0.04MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 27.02.2024 15:31 Monika Krasuska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Monika Krasuska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wykonanie napraw systemu oświetlenia awaryjnego Hybryd | 1.0 | 27.02.2024 15:31 Monika Krasuska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP