W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Badanie satysfakcji klienta LUW

03.10.2024

Informujemy, że dziś (czwartek, 3 października) Lubelski Urząd Wojewódzki rozpoczął badania satysfakcji klienta LUW. Serdecznie zapraszamy do wzięcia w nich udziału i wyrażenia swojej opinii dotyczącej pracy naszego Urzędu.

Badanie satysfakcji klienta LUW

Ankieta ma na celu zapoznanie się z Państwa poglądami na temat jakości pracy Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego. Wszystkie Państwa opinie i sugestie pomogą trafnie określić kluczowe problemy oraz wyznaczyć właściwe wyzwania i cele rozwojowe w zakresie obsługi klienta.

Badanie polega na wypełnieniu anonimowej ankiety dostępnej w dniach 3 – 31 października 2024 r. pod adresem: https://ankieta.lublin.uw.gov.pl.

Już teraz dziękujemy za wszystkie opinie, które zechcecie Państwo przekazać nam w ramach badania.

{"register":{"columns":[]}}