Wniosek dot. organizacji obsługi centrali telefonicznych oraz przechowywania treści niezgodnych z prawem
Treść wniosku (pisownia oryginalna):
Szanowni państwo
Jako 23 letnia działaczka społeczna oraz hobbistka prawa kieruję do państwa propozycję zmiany aktów prawnych do Ministra Cyfryzacji, Ministra Infrastruktury i Budownictwa, Ministerstwa Kultury, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Komendy Głównej Policji w sprawie ewentualnej analizy własnej i przekazania odpowiednim organom po konsultacjach, wydania opinii i porady władz samorządowych oraz rządowych, debat społecznych, referendarzy i sondaży publicznej lub internetowej lub za pomocą mediów multimedialnych.
Moja propozycja to :
1. centrale telefoniczne nie podłączają do odbiorcy wiadomości z numerów "prywatnych, zastrzeżonych, nieznajomych po nie wyrażeniu zgody, zablokowanych" ani nie przysyłają numeru telefonicznego;
2. centrale telefoniczne rejestrują i archiwizują niniejsze wiadomości sms, mms, nagrania na okres do 3 lat w celu ewentualnego postępowania sądowego;
3. dostawca internetu natomiast przechowuje i nadzoruje wiadomości niezgodnie z prawem oraz zachowania niezgodne z prawem m.in komunikatory, strony towarzyskie, internet, portale społecznościowe, blogi, fora i innego rodzaju metody masywnego przekazu i szybkiego kontaktu.
Materiały
Odpowiedź na wniosek dot. organizacji obsługi centrali telefonicznych oraz przechowywania treści niezgodnych z prawemODPOWI~1 (1).pdf 0.44MB
- Ostatnia modyfikacja:
- 06.11.2017 15:53 Dominika Waligórska
- Pierwsza publikacja:
- 22.11.2017 13:18 Dominika Waligórska